ההיערכויות לקראת יום המחר בשיאן: "זמן אלול" מתחיל

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ההיערכויות לקראת יום המחר בשיאן: "זמן אלול" מתחיל

    לאחר תקופת בין הזמנים מחר ערב ראש חודש אלול – עם ישראל יעתיר בתפילות לישועת הכלל והפרט | כל הפרטים על כל המוקדים וכל ההיערכויות

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבועיים וחצי של ימי בין הזמנים, בהם יצאו המונים לטיולים, לנופש, לים ולבריכה בגדר 'וקוי ה' יחליפו כוח' , יתכנסו מחר יום שני ער"ח אלול המוני בית ישראל בכל אתר ואתר לתפילת יו"כ קטן ולתפילות לישועת הכלל והפרט.

    ער"ח אלול ידוע כיום מיוחד מאד משאר ערב ראש חודש אחר ובהרבה מקומות שלא נוהגים לומר תפילת יו"כ קטן בכל ער"ח, בערב ר"ח אלול נוהגים להתכנס בבתי הכנסיות ולהתפלל תפילה זו , שבה ניתן להיכנס לאווירת חודש אלול וימי הרחמים והסליחות.

    אלפים צפויים להגיע מחר למערת המכפלה בחברון 'להילולת האבות' הקדושים, כשמחר גם אולם יצחק יהיה פתוח החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר ועד 22:00 בלילה. לאורך היום צפויים להגיע לעיר האבות אדמו"רים, רבנים ואלפי מתפללים מכל רחבי הארץ. יצוין, כי בתיאום עם כוחות הביטחון תהיה אבטחה מוגברת בדרכים למקום. ניתן להגיע גם בתחבורה ציבורית בקווי 381 ו 383 מתחנה מרכזית בירושלים.

    לקבר רחל צפויים גם כן, להגיע מתפללים רבים בכל שעות היום, כשהסעות מיוחדות ייצאו מרחוב שמואל הנביא ליד סדיגורא בנוסף לקו 163 של אגד מתחנה מרכזית.

    כמו כן, יתוגברו קווי התחבורה הציבורית לכותל המערבי לשם יגיעו המונים בשעות אחה"צ. למירון יגיעו אלפים במהלך יום המחר ער"ח לשפוך שיח ותחינה לישועת הכלל והפרט.

    עם תום יום ער"ח עשרות אלפי תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים יחזרו לספסל הלימודים כמו גם ילדי החיידרים ותלמודי התורה-בר"ח אלול.

    ללא ספק זהו רגע מרגש לראות את תלמידי הישיבות הקטנות שחלקם זה עתה סיימו כתה ח' וצועדים ביד אחת עם המזוודה וביד שניה עם הגמרא לישיבה קטנה, מנגד אלו שסיימו ישיבה קטנה צועדים לישיבה הגדולה , לזמן אלול – אמנם רק חודש אך חודש מלא וגדוש , חודש של יגיעה ועמל, חודש של קבלות טובות לקראת הימים הנוראים הבעל"ט

    מכאן נאחל לכולם בהצלחה רבה, שיתקבלו תפילותינו לרצון ושנזכה לשנה טובה ומבורכת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בהצלחה לכלל לומדי התורה!!!

    2. 1

      אשריכם!! אין עליכם בחורי הישיבות!! תצליחו!!!