השר ליברמן יעביר את שטח האש ל'אלעד' ויהפוך ליקיר העיר

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on השר ליברמן יעביר את שטח האש ל'אלעד' ויהפוך ליקיר העיר

    שר הביטחון אביגדור ליברמן יגיע ביום חמישי לעיר אלעד שם יחתום על העברת שטח האש שממזרח לעיר אלעד לטובת בניית יחידות דיור • השר ליברמן יקבל תעודת "יקיר העיר"

    ליברמן צילום: אריק חרמוני, משרד הביטחון
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום חמישי הקרוב, יגיע שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לעיר אלעד ויחתום על העברת שטח האש שבבעלות משרד הביטחון לעיר אלעד, וזאת במטרה לבנות בשטח זה אלפי יחידות דיור, במסגרת הסכם הגג שייחתם עם העיר.

    שטח האש הממוקם ממזרח לעיר, היה בבעלות צה"ל במשך עשרות שנים, ולמרות הבטחות שניתנו עוד בשנות ה-80, כל שרי הביטחון, כולל בוגי יעלון, סירבו להעביר אותו לעיר. השטח הוא האפשרות היחידה של אלעד להתפתח, כיוון ששאר גבולות העיר תחומים בין כביש 6 (במערב), מחצבת הנסון (בצפון) ושמורת טבע (בדרום). שנכנס ליברמן לתפקידו, ראש עיריית אלעד פנה אליו בבקשה לשחרר את שטח האש, לטובת התפתחות העיר, והוא היה הראשון שהסכים.

    במהלך ביקור השר בעיר יתקיים טקס במתחם שטח האש, במסגרתו יקבל השר את אות יקיר העיר. בטקס ישתתפו חברי כנסת, ראשי ערים, ראשי רמ"י ובכירים נוספים מתחום הנדל"ן. ליברמן צפוי לשאת דברים בנושא התפתחות העיר אלעד, הסכם הגג וחזונו הנדל"ני לגבי העיר. כמו כן, הוא צפוי לשאת הצהרה מדינית-ביטחונית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דיור לחרדים מגיע בזכות (לא פחות מכל אזרח בישראל) ולא בחסד,
      מקווים שלא נידרש להקריב מהעקרונות של הציבור החרדי בתמורה למה שמגיע כאמור בזכות.