אבי גבאי דורש לשריין 4 מקומות מטעמו ברשימה

    איתי גדסי 1 Comment on אבי גבאי דורש לשריין 4 מקומות מטעמו ברשימה

    היו"ר הנבחר של מפלגת העבודה אבי גבאי ממשיך להיערך לבחירות ומציג את התוכנית לחיזוק מעמדו במפלגה • 4 שריונים ברשימה לכנסת, 2 מהם בעשירייה הראשונה • גבאי יקבע את זהותם של יו"ר ועדות וחברי הועדות מטעם הסיעה בכנסת

    אבי גבאי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבועות הקרובים תתכנס ועידת המפלגה על מנת לדון במספר תיקונים בחוקת המפלגה אותם הציג אבי גבאי, ובהודעה שפרסם נאמר שהתיקונים "יאפשרו ליו"ר הנבחר אבי גבאי מרחב פעולה למימוש תכניותיו לניצחון בבחירות הכלליות, צירוף קהלים חדשים וחיזוק המפלגה יחד עם חיזוק האחריות הציבורית, שקיפות ודיווח על הנעשה במפלגה לחבריה ולציבור".

    בין השינויים שהציג גבאי: יו"ר הסיעה, יושבי ראש הועדות בכנסת וחברי הועדות בכנסת ייקבעו על פי החלטת יו"ר המפלגה.

    גבאי מציע לשריין 4 מקומות ברשימת המפלגה, זאת כדי שרשימת המועמדים שתציג המפלגה חייבת להיות חזקה ואיכותית אשר תגדיל את סיכויי המפלגה למשוך אליה כוחות וקהלים נוספים. לכן מוצע כי יו"ר המפלגה רשאי יהיה לשבץ ארבעה מועמדים ברשימה לכנסת. השיבוץ יעשה כך שלא יותר משניים מהם ישובצו בין עשרת המקומות הראשונים והיתר בעשירייה השנייה או השלישית. מועמדים אלו יכול שיהיו חברי מפלגה, או מי שאינם חברי המפלגה במועד שיבוצם. מיקומו של מזכ"ל המפלגה ברשימת המועמדים של המפלגה לכנסת ייקבע על ידי הנהלת המפלגה על פי המלצתו של יו"ר המפלגה.

    אישור להאריך את תקופת כהונתה של הועידה לתקופה נוספת של עד 18 חודשים מיום בחירתו של היו"ר החדש. זאת על מנת ליצור תקופת יציבות ואחדות השורה במפלגה, ולאפשר לה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה ארגונית להתמקד בהכנות לבחירות הכלליות.

    הגברת השקיפות הציבורית של פעילות המפלגה: פרסום הדוחות הכספיים של המפלגה מדי שנה, פרסום פומבי של סיכומים והחלטות של מוסדות המפלגה ופרסום דו"ח מפורט לציבור שיסכם את עיקרי הפעילות של המפלגה.

    מוצע להעביר את סמכויות הניהול של המפלגה לידי היו"ר בפיקוח הנהלת המפלגה, דבר שיאפשר ליו"ר לשאת באחריות לפעילות המפלגה, ולוודא כי הינה ערוכה לקראת הבחירות לכנסת, הן מהבחינה הכספית והן מהבחינה הארגונית על מנת להוביל לניצחון בבחירות ולהרכבת הממשלה הבאה. עדכון סמכויות באופן כזה יאפשר למזכ"ל המפלגה לממש את תפקידו הפוליטי המחבר והאחראי על סניפי המפלגה, מחוזותיה והחוגים הפעילים בה, המהווים את ה"שטח" הפוליטי.

    בהודעה שפרסם גבאי נאמר כי "על מנת לנצח בבחירות הכלליות על מפלגת העבודה להתאים, לעדכן ולחדש את ארגז הכלים שלה, ולהעמיד להנהגת המפלגה את היכולת להפעיל משאבים וסמכויות באופן המיטבי ביותר. השינויים וההחלטות המוצעים משקפים התחדשות ועדכון הכרחי להם זקוקה המפלגה. משמעות שינויים אלו הינה קפיצת מדרגה של ממש ביכולות הפעולה של המפלגה כלפי הציבור הרחב, וביכולתה להציב אלטרנטיבה לשלטון הימין. שינויים אלה מגלמים בתוכם עמידה בטוחה ומלאה מאחורי האחריות שבתפקיד יושב הראש, המבטיחה עיגון סמכויות נדרשות לצד הצגת דין וחשבון, שקיפות ואחריותיות כלפי המפלגה וציבור בוחריה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד יעיפו אותו גם "גבאי" וגם רוצה לשלוט