אורי אריאל סימן מטרה: מלחמה בטרור החקלאי

    איתי גדסי No Comments on אורי אריאל סימן מטרה: מלחמה בטרור החקלאי

    לאחר שבעת האחרונה עלו הדיווחים סביב הטרור החקלאי המתבצע ביישובים ובשטחי חקלאות, השר אורי אריאל כינס דיון שעסק בנושא: "יש להתייחס לאירועים כפשע לאומני עם המשמעויות החוקיות והמעשיות לכך"

    השר אורי אריאל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות, אורי אריאל, קיים היום דיון חירום על הפשיעה החקלאית. "לא מדובר בפשיעה חקלאית אלא בטרור חקלאי – נקדם מול משרד האוצר קרן שתבטח את החקלאים" אמר.

    בדיון השתתפו ח"כ, נציגי משטרה ומג"ב וראשי החקלאים. בתכנית שגובשה ונציגי המשטרה. נציגים מכלל הארגונים שמטפלים בנושא.

    השר אורי אריאל הוסיף ואמר: "השריפות והפגיעות המכוונות בחקלאים ובחקלאות הישראלית הן טרור חקלאי. ככל שהזמן עובר אנחנו מבינים כי המניע הלאומני הוא הדומיננטי ולכן יש להתייחס לאירועים כפשע לאומני עם המשמעויות החוקיות והמעשיות לכך".

    יצוין כי בעת האחרונה פורסמו תיעודים של גניבות ופשיעות ביישובים ובשטחי חקלאות בדגש על איזור הנגב והדרום.

    רק אתמול פרסמה המשטרה כי בבדיקה שנערכה על ידם באשר לקשיש שירה לעבר פורצים לביתו, החליטה הפרקליטות לסגור את התיק. "לאחר בחינת חומר הראיות ומכלול הנסיבות הרלוונטיות בתיק" נאמר בהודעה "החליטה פרקליטות מחוז מרכז לסגור מחוסר אשמה את תיק החקירה כנגד קשיש תושב בית יצחק, אשר נחשד בירי לעבר שני פורצים. אחד הפורצים נהרג כתוצאה מהירי והאחר נפצע".

    האירוע התרחש לפני כחודש בשעות הערב, אז חדרו שני פורצים לבית המתלונן בבית יצחק וניסו לפרוץ כספת בחדר השינה. הפורצים הופתעו ע"י הקשיש, בעל הבית, שחזר לביתו. בזה אחר זה החלו הפורצים להתקדם לעבר הקשיש, האחד אחז במכוש והאחר באיזמל. במטרה להתגונן ירה הקשיש באקדח אותו הוא מחזיק ברישיון ירייה אחת לעבר כל אחד מהם. היריות פגעו בפורצים, אחד נמלט דרך החלון ונמצא לאחר מכן פצוע בקרבת מקום. הפורץ השני נהרג בחדר השינה, כתוצאה מהירי.



    0 תגובות