תיעוד אווירי: אלפים בפעילות הקיץ של עיריית אלעד

    קלמן טלר No Comments on תיעוד אווירי: אלפים בפעילות הקיץ של עיריית אלעד

    כ-15 אלף איש השתתפו אמש בהפנינג הקיץ באלעד • תיעוד אווירי

    צילום: דניאל נצרתי, דוברות עיריית אלעד
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים גודשים מידי יום את פארק אלעד במסגרת אירועי הקיץ המרכזיים המתקיימים השבוע על ידי לשכת ראש העיר, ישראל פרוש. אמש (רביעי), השתתפו באירועים מספר שיא של כ-15 אלף איש. כזכור השנה נוספו למקום כאלפיים מקומות ישיבה.

    לשיא יגיעו האירועים הלילה, ליל שישי, כאשר החל מהשעה 23:00 יתקיים בפארק הקומזיץ המרכזי לבני הישיבות והאברכים, כאשר בשנים הקודמות הגיעו למקום אלפים מכל רחבי הארץ. בקומזיץ ישתתפו אמן הרגש ר' מוטי שטיינמץ, נעים הזמירות ר' זאנוויל ויינברגר, אמן שירי הנשמה ר' דודי קנופלר מארצות הברית ובליוויים המקצועי של מקהלת מלכות בראשותו של ר' פנחס ביכלר. על הפרק המוזיקלי אמון המנצח המפורסם ר' רובי בנט עם תזמורת מורחבת בת 18 נגנים. את הערב ינחה אמן הניגון החסידי, ר' יוסי גיל, שמציין עתה 18 שנים של פעילות מבורכת בתחום וניווט כבר בשנה שעברה במקצועיות רבה את האירוע המרגש.

    הפקת האירועים מתנהלת בשיתוף פעולה, בפיקוח מלא ובאישור משמרת הקודש והחינוך, המלווה את האירועים עוד משלב ההכנות על מנת לוודא כי הם מתקיימים על טהרת הקודש ובצורה המתאימה לעיר חרדית.

    ראש העיר, ישראל פרוש אומר כי "אנחנו שמחים גם השנה להציע לציבור מגוון פעילויות רחב, שלא כרוך בהוצאות מיותרות, בצורה מתאימה והולמת. זהו תוצר של עבודת צוות משותפת, יחד עם מנהל המתנ"ס מנחם הורביץ, מנהל מחלקת התרבות ברק שטיגליץ וכל צוות הלשכה, שפועלים חודשים ארוכים כדי להוציא לפועל את האירועים הללו. אנחנו מזמינים את כלל הציבור להגיע ולהעניק לילדיהם שעות של חוויה והנאה".



    0 תגובות