אייכלר: "אנו כופרים בסמכות השופטים"

    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר: "אנו כופרים בסמכות השופטים"

    ח"כ ישראל אייכלר, תתוקף את החלטת בג"ץ באשר לתפקיד מנכ"ל בתי הדין הרבניים ואומר: "שלטון המשפטנים יוצר כאן דיקטטורה מסוכנת השוללת את זכויות האדם הדתי והחרדי"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר, התייחס לפסיקת בג"צ המבטלת את החוק המחייב מועמד לתפקיד מנכ"ל בתי הדין הרבניים בתואר דיין או כושר לרב עיר. בדבריו, תקף ח"כ אייכלר את ההחלטה ואמר: "אין כאן שום החלטה מינהלית עניינית. זהו טיל נוסף בארטילריה הפמיניסטית והאנטי דתית של הבג"צ נגד החוק של הכנסת. בג"צ משוחד לצד הרפורמי אויבי היהדות. שוב הוא פועל בשירות הקרנות הכסף הזר, השולטים בעתירות ובפסיקות מערכת המשפט".

    "אנו כופרים בסמכות שופטים בלתי נבחרים לנהל את השלטון במדינה. הם מונו בשיטת חבר מביא חבר לשפוט ולפרש את החוק לפי כוונת המחוקק הנבחר על ידי הציבור. אין להם שום סמכות לחנך את הציבור על פי האג'נדה הכפרנית שלהם ולבטל חוקי כנסת ולהילחם נגד היהדות הנאמנה".

    "שלטון המשפטנים יוצר כאן דיקטטורה מסוכנת השוללת את זכויות האדם הדתי והחרדי, החל בשלילת השפעתו על חוקי הכנסת ועד חלוקת תקציבי המיסים שלנו, על התעסוקה והדיור ועל זהותה של ארץ ישראל. נילחם נגד הגזירות שלהם בכל הכלים החוקיים שעדיין נותרו לנו כנציגי האזרחים ב"דמוקרטיה הישראלית"".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה לא רק אנחנו זה כל העם