הרוב בעד נישואין הלכתיים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרוב בעד נישואין הלכתיים

    נישואין אזרחיים? 71% מהציבור מעדיף נישואים ע"י הרבנות הראשית לישראל

    כתובה יהודית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל מול קריאות של ארגוני הקרן החדשה לישראל לאפשר נישואין אזרחיים חושף היום ארגון ליב״ה סקר הקובע כי 71% מהציבור הישראלי מעדיף נישואין ע״י רב מוסמך מהרבנות.

    בסקר שנערך ע"י מכון סמית בקרב מדגם מייצג של 500 אנשים מקרב האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל עולה עוד כי בניגוד לאמירות ונתונים אותם מנסים ארגונים שונים להפיץ 100% מהציבור הדתי והחרדים מעדיפים נישואין ע"י הרבנות כאשר בקרב הציבור המסורתי מדובר על 83% ובקרב הציבור החילוני כמעט כמחצית – 47%.

    הסקר אף בדק פילוח לפי הצבעה למפלגות בכנסת שם עולה נתון מפתיע לפיו 60% ממצביעי יש עתיד הדוגלת בחקיקה אזרחית מעדיפים נישואים ע"י הרבנות.

    מתנועת ליב"ה מסרו: "רוב גדול בציבור הישראלי רוצה לשמור על מוסד הנישואין הממלכתי דרך הרבנות הראשית. לצערנו לאחרונה גורמי שוליים בציונות הדתית מהווים שופר של הקרן החדשה לישראל המנסה לקעקע את הזהות היהודית של מדינת ישראל ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה. עם ישראל רוצה לשמור על השבת ,הכותל ,הגיור והנישואין בצורה ממלכתית למורת רוחם של בעלי אינטרסים כאלו ואחרים".

    בארגון "בנועם" מסרו: "תוצאות הסקר מוכיחות את תפיסת העולם של ארגון בנועם שעם ישראל מעוניין בערכי היהדות בכל תחומי חייו. הארגונים הליברלים מנסים באמצעות הטלת רפש ברבנות הראשית לישראל על מנת להעצים את קיומם ולעשות נפשות לתפיסת עולמם".



    0 תגובות