רב העיר יוצא למסע חיזוק בעירו

    קלמן טלר No Comments on רב העיר יוצא למסע חיזוק בעירו

    ביוזמת המועצה הדתית פ"ת: מסע המושבה – רב העיר, הגאון הרב מיכה הלוי, יוצא למסע התעוררות לקראת השנה החדשה

    רבה של פתח תקווה, הגר"מ מיכה הלוי
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם פתיחת חודש הרחמים והסליחות מציגה המועצה הדתית פתח תקווה את פרויקט הדגל שלה לקראת הימים הנוראים "מסע המושבה" עשרות שיעורי התעוררות מפי הרב הראשי לפתח תקווה הגאון הרב מיכה הלוי ברחבי פתח תקווה.

    בתי כנסת, בתי ספר, ישיבות, אולפנות, בתי חולים, בתי אבות, חיילים, עורכי דין, חברות הייטק, ואפילו בתי השקעות. בכל המקומות האלה ועוד, ימסור שיעורי תורה הרב מיכה הלוי, רבה הראשי של פתח תקווה במהלך חודש אלול במסגרת הפרויקט "מסע המושבה" של המועצה הדתית פתח תקווה.

    לקראת המסע אומר הרב מיכה הלוי כי "אלול הוא זמן התעוררות, זמן בו עולה השמש ומאיר המזרח בתוך כל איש ואשה מישראל. עוד מזמן עלייתו של משה רבנו לקבל לוחות שניים נקבע זה החודש להתעוררות הקדש בתוכנו. מסע התעוררות הוא כשעון מעורר. השעון מורה שהתעוררות מפעמת בתוך האדם כי הגיע הבוקר. כך גם השיחות והדרשות הם רק רמז להתעוררות המתחוללת".

    רב העיר פ"ת, מתכוון לגוון את שיעוריו ולתבל אותם לפי המקום אליו ילך, "זו לא תהיה אותה שיחה בכל מקום. השיחות ישתנו לפי קהל השומעים, דתיים, לא דתיים, שוהים בבתי חולים וכדומה. וכמובן שתהיה התייחסות כל שבוע גם לפרשת השבוע".

    הפרויקט "מסע המושבה" נולד ממסע המושבות של הגרי"ח זוננפלד והראי"ה קוק זצוק"ל, והוא התקיים לראשונה בשנה שעברה, לאור ההצלחה הגדולה והביקוש החליטו במועצה הדתית לקיים את הפרויקט גם השנה "בשנה שעברה התחלנו עם 65 מוקדים של שיעורים מיוחדים במסגרת הפרויקט, והשנה עם פתיחת הפרויקט כבר נקבעו למעלה מ-70 שיעורים, והביקוש רק הולך וגדל ככל שאנו מתקרבים לימים הנוראים" אומר פלטיאל איזנטל, הממונה על המועצה הדתית פתח תקווה ומוסיף "אנו לאורך כל השנה עמלים במועצה הדתית במתן שירותי דת לתושבים, ממחלקת הנישואין, מקוואות, כשרות ועירובין. פרויקט "מסע המושבה" הוא חלק מהפעילות ואנו שמחים שגם השנה הוא יוצא לפועל, אני תקווה כי בכל שנה נזכה להרים את הפרויקט החשוב הזה שהוא ללא ספק משאיר את חותמו על תושבי העיר בשלל גווניו" אמר.



    0 תגובות