תיעוד ענק ומרהיב מהיום השני באולפן הקיץ של קול חי

    עמית דניאל 3 Comment on תיעוד ענק ומרהיב מהיום השני באולפן הקיץ של קול חי

    יום השידורים השני של אולפן הקיץ של קול חי מבנייני האומה בירושלים: אמנים, מופעים ומיטב מגישי קול חי • צפו בסיכום קצר של יום ארוך ומהנה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים ראשון, שני ושלישי במסגרת "עולים לירושלים" פרויקט הענק לציבור החרדי של עיריית ירושלים בבנייני האומה. במקום הוקם אולפן הקיץ של קול חי ומיטב שידורי קול חי נערכים מהמקום בשידור חי בשיתוף עם המאזינים ועם מופעים חיים של להטוטנים ואמנים מהמקום ובתכניות האקטואליה, הפוך על הפוך והמהדורה המרכזית מתארחים אישי ציבור ופוליטיקאים.

    אתמול, ביום השידורים השני מהמקום, בתכנית "הקעמפ של אשר ויוסל'ה" בהגשת יוסל'ה אייזנבך ואשר גרייבר התקיימה פעילות מיוחדת עם המאזינים הרבים שנכחו במקום. בתכנית "הפוך על הפוך" אותה הגישו בצלאל קאהן ואיתי גדסי, התארח יו"ר סיעת "יהדות התורה", ח"כ מנחם אליעזר מוזס, בתכנית "טובים השניים" בהגשת יהודה שוקרון ואשר גרייבר, התארח הזמר אייל טויטו להופעה מקפיצה, בתכנית "המהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, התארח ח"כ ישראל אייכלר.

    בתכנית "ערב חי" בהגשת אריאל ברמן התארחו איש ירושלים ומגיש התכנית 'גליס מירושלים', ישראל גליס, ואמן פעלולים מיוחד ש"הכניס" את אריאל ברמן וגליס לבועה. מרתק.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אווו איזה מושקע
      ממש יפה

    2. 2

      אין ואין ואין כמוכם
      כל הכבוד לכם אתם תותחים !!!!!!???

    3. 1

      כל הכבוד לכם שאתם משקיעים גם באתר….. תודה.