הבחירות להסתדרות: ניצחון משפטי מוחץ לניסנקורן

    איתי גדסי 2 Comment on הבחירות להסתדרות: ניצחון משפטי מוחץ לניסנקורן

    לאחר שתבעה, ולפי הנראות הציבורית, די בביטחון, את ההסתדרות על תוצאות הבחירות, היום החליט בית המשפט לדחות את התביעה של ח"כ שלי יחימוביץ' ואף חייב אותה בהוצאות משפט

    יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את תביעתה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ' לקיום בחירות חוזרות בהסתדרות, וקבע כי הסמכות לדון בטענות נתונה לרשות השיפוט של ההסתדרות. יחימוביץ', שהתמודדה על ראשות ההסתדרות והפסידה ליו"ר הנוכחי, אבי ניסנקורן, חויבה בתשלום הוצאות המשפט.

    כזכור, לאחר הבחירות בהן הפסידה, טענה ח"כ יחימוביץ' כי התקיימו שיבושים רבים ואי תקינות במהלך הבחירות עצמן ובספירת הקולות לאחר מכן. "אני לוקחת בחשבון שהעתירה לא תתקבל אבל אני מצפה מבית המשפט לומר את דברו. מאד קשה לאנשים מן היישוב לחשוב על מה שהתרחש שם כי אנחנו רגילים למערכת דמוקרטית" אמרה אז, לאחר הגשת התביעה.

    כשנשאלה לאחר תוצאות הבחירות, האם לדעתה היה לה רוב לו הבחירות היו מתקיימות בצורה דמוקרטית "אני מניחה שכן" ענתה ומנתה שורה של אירועים שלדעתה השפיעו באופן ישיר על תוצאות הבחירות. "לפני כל זה, קרה דבר שהכי קשה לי נפשית ומנטלית כמי שהעבודה המאורגנת היא אבן יסוד בדרכי. היתה מערכת הפחדה שפעלה".

    עוד אמרה: "אני פוליטיקאית. היו פעמים שהצלחתי. 84% בחרו בי למקום הראשון בעבודה. ואני מכירה את ההפסד כשהפסדתי לבוז'י בפריימריז בבחירות לראשות העבודה. אז יצאתי לתקשורת" אמרה בריאיון לגל"צ.

    "אני אדם אידיאולוג ואני יודעת שלו הייתי יוצאת למצלמות הייתי מקבלת מחיאות כפיים סוערות והייתי ממשיכה בפעילותי שעתה היא כפולה גם בהסתדרות וגם בכנסת. אני סוציאל דמוקרטיה. ברגע שנוטלים מהעובד הכי מסכן את החירות להכריע באמת, הולכים אתו מעבר לפרגוד, אם אני אשלים עם זה אני אהיה אדם פחדן ולא ישר. לא יכולה להשלים עם תרמית שכזו" אמרה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מדינת ישמעאל את ההוראות שלכם תשאירו לעצמכם לפני שתהפכו לנציב מלח