ליצמן יזם ו-121 תקנים יוספו

    איתי גדסי 1 Comment on ליצמן יזם ו-121 תקנים יוספו

    יוכפלו תקינת האחיות ביחידות לטיפול נמרץ פגים בכל הארץ • שר הבריאות יעקב ליצמן: "זו בשורה שתשפיע לטובה על הטיפול בפגים במדינת ישראל, כדי להבטיח טיפול נכון ובטוח לילודים במשקל נמוך ולמען עתידם".

    סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סדרת דיונים ומשא ומתן בהובלת משרד הבריאות והאוצר, בשיתוף הסתדרות האחיות, נחתם הסכם להכפלת תיקני האחיות ביחידות לטיפול נמרץ פגים. בכך יתווספו 121 תקנים חדשים לטיפול נמרץ פגים בשלוש פעימות החל מחודש ינואר הקרוב. בהתאמה יתווספו תקנים למחלקות לטיפול נמרץ פגים בבתי החולים האחרים.

    השינוי המרכזי בנוסף לתוספת התקנים הוא בהגדרה חדשה של תקינת האחיות בפגיות, תוך מעבר מתקינה של 1.4 אחות לעמדת פג, עד היום ל-2.5 אחיות לכל עמדת פג, מה-1 לינואר הקרוב. השינוי הזה מבטיח תוספת עתידית קבועה לכל מיטה שתפתח בעתיד בישראל עבור טיפול בפגים.

    ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, יו"ר הפורום למען הפגים בישראל, בתגובה להודעת ליצמן על תוספת תקני האחיות לפגיות: "צעד חשוב ומבורך למען שיפור מצב הפגיות בישראל. הוספת האחיות קריטית לשמירה על בריאותם של הפגים ולמניעת הידבקויות בזיהומים, בעיה חמורה ומסכנת חיים ממנה סובלות הפגיות בארץ, כפי שראינו אף הבוקר".

    ח"כ אורלי לוי אבקסיס הוסיפה: "אני שמחה על הירתמותו של השר ליצמן, שמוכיח שוב, כפי שהוכיח בעבר עם קידום יוזמת מודל התמרוץ לפגיות יחד איתי, את מחויבותו לנושא, ומקווה שבאמצעות השיפור נצליח להציל חייהם של פגים רבים ולשפר משמעותית את איכות חייהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליצמן מאז ומעולם תותח