נתניהו על המצב בגבול הצפון: "דאע"ש יוצא, איראן נכנסת"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו על המצב בגבול הצפון: "דאע"ש יוצא, איראן נכנסת"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בטקס "הסכם גג" בעיר אשדוד, והתייחס למצב בגבול הצפון: אנחנו מתנגדים נחרצות להתבססות הצבאית של איראן וגרורותיה, ובראש ובראשונה חיזבאללה בסוריה ואנחנו נעשה כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון ישראל.

    צילום: קובי גדעון, לע"מ
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בטקס חתימת הסכם גג באשדוד. באירוע השתתפו גם שר האוצר משה כחלון, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, שר הבריאות יעקב ליצמן וראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם באירוע והתייחס לאתגרים הביטחוניים: "תנופת הבנייה הכבירה הזאת והיא מתרחשת במאמץ אדיר שמובילים השרים, משה כחלון ויואב גלנט, ועכשיו גם שר הבריאות. אנחנו עושים זאת תוך כדי זה שיש מולנו אתגרים ביטחוניים שלא היו ואינם קיימים מול שום מדינה אחרת, וזה מגדיל את ההישג.

    "היום קיבלנו בממשלה סקירה מראש המוסד על האתגרים הביטחוניים שאנחנו עומדים לפניהם. אני אתן תמצית, משפט אחד – דאע"ש יוצא, איראן נכנסת. פשוט. אנחנו מדברים בעיקר על סוריה. עכשיו, המדיניות שלנו ברורה. אנחנו מתנגדים נחרצות להתבססות הצבאית של איראן וגרורותיה, ובראש ובראשונה חיזבאללה בסוריה ואנחנו נעשה כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון ישראל. כך אנחנו פועלים. אנחנו שומרים על המדינה ועל גבולותיה.

    "אנחנו מחזקים את צה"ל ומחזקים את כוחות הביטחון כל הזמן, כדי להבטיח את הביטחון. כי קודם כל אנחנו יודעים שכדי לבנות את הארץ וכדי להיבנות בארץ אנחנו צריכים לשמור על הארץ. זה הדבר הראשון. בפרשה כתוב "לא על הלחם לבדו יחיה האדם", קודם כל צריך ביטחון כדי לחיות ואנחנו שומרים על הביטחון.

    "אחר כך צריך לחם, אז מפתחים את הכלכלה, בלי עין הרע. מורידים את מחירי מוצרי המזון בכל מיני אמצעים – אנחנו עושים את זה, אבל אנחנו צריכים גם לפתח דברים אחרים. מפתחים את התחבורה, מפתחים כאן באשדוד פיתוח עצום. אנחנו משקיעים כאן בנמל שני, בהון עתק, כמה מיליארדי שקלים, כדי לבנות נמל שני באשדוד. אני רוצה לחבר את זה לנתיב תחבורתי גם לאילת, שיהיה כאן גשר יבשתי בין אסיה לאירופה, ואשדוד יהיה נמל שמקשר ביניהם. שני נמלים, זה חשוב.

    "אנחנו בונים כאן מכון להתפלת מים, יש לכם תחנות כוח, יש כאן בית חולים. "לא על הלחם לבדו", צריך גם מרפא. דיברתי עכשיו עם השר כחלון על המ"מים – מזון, מלבוש, מרפא. עמדנו כאן על דיונה לפני כמה שנים טובות, והצבעתי שם ואמרתי: "פה, פה יקום בית חולים" – והנה הוא קם. אנחנו מתרגשים לקראת הפתיחה הזאת, אנחנו יודעים מה המשמעות של זה, כי המשמעות היא לכל תושבי הארץ, לוותיקים ועולים חדשים, לחילונים ודתיים וחרדים. אשדוד זה מיקרוקוסמוס של כל מדינת ישראל, והפיתוח של כל האלמנטים האלה זה כמובן דבר שנעשה במשותף לכל משרדי הממשלה. כולנו מובילים כאן את האמצעים הדרושים כדי שנבנה את הארץ וניבנה בה.

    "יש כמובן דבר אחד נוסף שמוכרחים כדי לחיות – זה מגור. המ"ם הזה, מגור – צריך דיור. כאן אנחנו יודעים שיש מאמץ ייחודי, אני מבין את כל המכשולים, אני מעריך את הדרך שבה התגברו עליהם, וזה כמובן לבנות כאן שלושים אלף יחידות דיור נוספות. אשדוד היא עכשיו עם אוכלוסייה של כ- 220-250 אלף, אנחנו נגיע למטרופולין, רק עם הצעד הזה, של כ-350 אלף ואפילו יותר. 350 אלף זאת כבר עיר גדולה. יש בה את כל האלמנטים של תרבות ושל תעסוקה, של פיתוח ושל תחבורה, וכמובן של תעשייה חדשה ושל סביבה ירוקה.

    "כל הדברים הללו על שפת הים התיכון בעיר אשדוד, שהולכת ונבנית כעיר ואם גדולה בישראל, אני חושב שהדברים הללו מבטאים את תמצית המדיניות שלנו. אני יכול להגיד שאני מסתכל על זה בפרספקטיבה עכשיו של למעלה מחצי מאה שנים, החזון הציוני מתגשם בכל רחבי מדינת ישראל וארץ ישראל, אבל הנה, אם אתם רוצים לראות אותו מתגשם בצורה היפה שלו או בצורה האמיתית שלו, בואו לאשדוד ותרכשו כאן דירה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ביבי אוהבים אותך

    2. 1

      גם אם אני יהיה נגד ביבי – הוא כובש.
      גם אם אני יודע שהוא משקר – אני לא יכול מולו.
      ביבי, העם איתך!