מרגש • מדוע 'הפלאפל התימני' עכשיו בחינם?

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מרגש • מדוע 'הפלאפל התימני' עכשיו בחינם?

    היום לפני 15 שנה: פיצוץ עז החריד את מרכז הפלאפל התימני ברחוב הנביאים בירושלים | הדרך המקורית שלהם להודות לד'

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מודעה בכניסה לחנות מרכז הפלאפל התימני המיתולוגי ברחוב הנביאים פינת מונבז: "להודות להלל ולשבח. היום כ"א באב תשע"ז מרכז הפלאפל התימני עושים סעודת הודיה להודות להשם יתברך על הנס הגדול שהיה לנו פה. על כן משעה 16:00-18:30 פלאפל חינם".

    נכנסתי למקום ושוחחתי עם בעל הבית הנחמד מוטי מעברי. החנות כאן כבר משנת 1976. מוטי יום יום פותח את החנות כשבנו אייל עם פיאות מסולסלות ארוכות מסייע לאביו. אגב הם תימנים מלידה והאבא מוטי יליד מאה שערים, מכיר כל רחוב וכל פינה.

    ולענין: כ"א באב, לפני 15 שנה בחנות של מוטי בדלפק הלקוחות פיצוץ עז החריד את המקום. המחבל עטא חאזם בן 17 מבית ג'אלה התקרב לדוכן הפלאפל ואז פתאום פיצוץ עז החריד את המקום והאזור כולו. "פטפטנו עם לקוח ופתאום שמענו פיצוץ חזק. הכל עף לנו בפנים, עפתי למטבח ואני לא יודע איך יצאנו משם בחיים" משחזר מוטי.

    בדרך כלל המקום הומה אדם ולמרבה הנס אולי בגלל החופש היו מעט אנשים בחנות. 7 נפצעו באורח בינוני וקל. מוטי לא שוכח את היום הזה בו נולד מחדש הוא ובנו אייל ושקיבלו את חייהם במתנה. מאז, מדי שנה ביום זה כ"א אב הם תולים את הפתק בחנותם וכך עושים סעודת הודיה ושבח לקב"ה.

    מוטי בעל החנות ששוחחתי איתו וכשאמרתי לו שאני קשור לקול חי ביקש ממני "תפיץ ותודיע לכולם שיגיעו היום אחה"צ. האוכל בחינם וכך נודה לה' על החסד הגדול שעשה איתנו. ללא ספק האירוע עם המטען הזה יכל להיגמר אחרת. ועל כך אנו מודים לה'" אמר בהתרגשות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנשים טובים וצדיקים
      אני חייב לשתף אתכם בסיפור שארע לנו שם לפני כמה שנים:
      נסעתי עם בני בן ה-3 (חלאקה) להתברך אצל הרהג הר' אלישיב זצל, והנה באמצע הדרך הוא הקיא את כל נשמתו בתוך המונית, על הבגדי-שבת, ועלי , ולכלך הכל
      לא יכלנו להמשיך למאה שערים בצורה כזו, ועצרנו בדיוק בפלאפל הזה
      בעלי החנות בטוב ליבם נתנו לנו טישויים, ממחטות, נכנסנו לשטוף את הבגדים ולהתנקות

      אנשים סבלנים ובעלי חסד, הקב"ה שומר עליכם מכל!!!!!!