טראמפ מאיים; בצפון קוריאה לא מתרגשים

    שלמה ריזל 4 Comment on טראמפ מאיים; בצפון קוריאה לא מתרגשים

    בארה"ב משדרים כי מלחמה מבחינתם אפשרית "צפון קוריאה תיענה באש ובזעם שהעולם לא ראה מעודו; לצפון קוריאה עלולים לקרות דברים שהיא מעולם לא חשבה שהם אפשריים" • בצפון קוריאה מודיעים: "שלושה וחצי מיליון אזרחים "התנדבו" להגן על המולדת"

    שליט צפון קוריאה
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אמר בסוף השבוע שהאזהרה ששלח בתחילת השבוע לצפון קוריאה, לפיה "צפון קוריאה תיענה באש ובזעם שהעולם לא ראה מעודו" במידה ותמשיך בצעדיה הפרובוקטיביים, "לא הייתה קשוחה מספיק", זאת לאור ההתרסה המתמשכת שלה. כשנשאל מה יותר קשוח מכך, הוא אמר: "אתם תראו".

    לפי טראמפ, במידה וצפון קוריאה תממש את איומיה כנגד ארה"ב, "היא צריכה להיות מאוד מאוד לחוצה" וכי "כדאי מאוד שצפון קוריאה תתעשת אחרת היא תיכנס לבעיה כמו מעט מאוד מדינות בהיסטוריה". בהקשר זה הוא אמר ש"לצפון קוריאה עלולים לקרות דברים שהיא מעולם לא חשבה שהם אפשריים".

    בכל הקשור למתקפה צבאית מקדימה על צפון קוריאה, נשיא ארה"ב אמר ש"אנחנו לא מדברים על זה, אנחנו לא כמו הממשלים הקודמים" שחושפים מה יעשו מראש. הוא אמר שההצהרות שלו מגובות על-ידי הצבא ב- 100%.

    מנגד, בצפון קוריאה אמרו כי שלושה וחצי מיליון אזרחים התנדבו לצבא המדינה הדיקטטורית במטרה להגן על מולדתם.

    במקביל, סוכנות הידיעות היפנית "ניקיי" הודיעה שצבא יפן פרס מערכות הגנ"א בלפחות 15 אתרים ברחבי המדינה, וזאת לאחר שצפון קוריאה איימה לשגר ארבעה טילים בליסטיים דרך שטחה לעבר האי גואם באוקיאנוס השקט, בו נמצאים בסיסים אמריקניים.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      האנשים משוגעים שם .
      תתחילו להתכונן למלחמת גרעין

    2. 2

      שליט צפון קוריאה אם תזכרו בזמנו כשהוא עלה לשלטון אחרי שאביו מת היה מריבה איזה מהאחים יהיה שליט וגם בין האחים של האבא היתה מריבה מה הוא עשה רצח את כל האחים של אבא שלו ושלו רצח את כולם ועלה לשלטון ועכשיו במה הוא מתגאה בזה שהוא טמבל