דגן לביבי: "הציבור בשומרון עומד לצידך"

    איתי גדסי 1 Comment on דגן לביבי: "הציבור בשומרון עומד לצידך"

    לאחר מתיחות שצפה מעל לפני השטח בעת האחרונה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש המועצה האזורית שומרון, נפגשו השניים ודגן הצהיר: "חשוב לי לומר בצורה ברורה: בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה מצוין למדינת ישראל; המבקשים את הפלתו עושים זאת מתוך שאיפה לא רציונאלית של השמאל להחליף את המחנה הלאומי"

    נתניהו ודגן
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הוזמן אמש ללשכת רה"מ לפגישה מקצועית בנושאים שונים, בין השאר בנושא הכבישים העוקפים. דגן וראש הממשלה בנימין נתניהו שוחחו בין השאר על הצורך הדוחק להרחיב את תשתיות התחבורה בשומרון על רקע תאונות הדרכים הרבות והאוכלוסייה הגדלה במהירות

    בתוך כך חיזק דגן את רה"מ על רקע המתקפות הציניות נגדו ונגד משפחתו ואמר: "שמחתי להיפגש היום עם ראש הממשלה לפגישה מקצועית וכן כדי לחזק אותו בימים הקשים הללו. אין לי ספק שההתלהמות של רבים המבקשים להפיל את ראש הממשלה ודורשים את התפטרותו אינה נובעת משאיפה לצדק אלא מתוך שנאת המחנה הלאומי והשאיפה הלא רציונאלית של השמאל להחליף את המחנה הלאומי. שאיפה המעבירה רבים במחנה השמאל על דעתם. לא יעלה על הדעת שיתקיים עליהום כזה נגד ראש ממשלה מכהן".

    "דווקא אני כראש המועצה האזורית שומרון שיצא לו בחודשים האחרונים למתוח ביקורת ולעיתים ביקורת חריפה על ראש הממשלה כשהיה צריך, חשוב לי לומר בצורה ברורה: בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה מצוין למדינת ישראל ואלו שמנסים להפעיל לחצים פוליטים קשים על גורמי אכיפת החוק צריכים להתבייש. הציבור בשומרון כמו רוב רובם של תושבי מדינת ישראל עומדים לצדו של ראש הממשלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יוסי מולנר: מה שכן קשור אלינו הוא:
      השמאל ותכנוניו – אשתו של גידעון סער מגישה את החדשות בטלוויזיה הטמאה, – זאת התשובה לכל הקשדרים שיש לסער. – כל אדם שיש לו טיפה שכל יודע שסער לא מגיע למילימטר מהיכולות של בנימין נתניהו. כל זה מלמד אותנו על שממלאים טורים רבים בעד סער כי אנחנו לא מטומטמים. – עוד דבר שחשוב לדעת, שאם השמאל על ידי הקשרים של אשתו של סער מריצים את סער כמועמד מול נתניהו זה אומר שהם גם יגידו לו ויכריחו אותו איך להנהיג כמו שהם עושים בהצלחה רבה לנשיא שהוא מינוי של השמאל והם מנהלים את בית הנשיא ואמרותיו נגד יהודים והיהדות…