בית המשפט החליט: בקשתו של אזריה נדחתה

    קובי פינקלר 3 Comment on בית המשפט החליט: בקשתו של אזריה נדחתה

    לאחר שביקש להמתין עם ביצוע גזר דינו ולחכות לתשובת הרמטכ"ל לבקשת החנינה שלו, בית הדין הצבאי החליט לדחות את בקשתו ואזריה יאלץ להמתין לתשובת הרמטכ"ל, ככל הנראה, מתוככי הכלא

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהגיש בקשה לבית המשפט לעכב את ביצוע גזר דינו המורה על כניסתו לכלא לשמונה עשר חודשים, בשעה האחרונה, דחה בית המשפט לערעורים את בקשתו של אזריה וקבע כי הוא ייכנס לכלא בזמן שנקבע.

    בקשתו של אזריה באה על רקע בקשת החנינה שהגיש לרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט בה כתב כי "עקב האירוע אבי לקה בשבץ מוחי ואיבד את הכושר לעמוד וללכת וכעבור שיקום ארוך וכאוב הצליחו להעמידו על הרגליים ואף ללכת עם הגבלות". אזריה פירט את הסבל שעוברת משפחתו מאז פרוץ הפרשה וציין כי את ההרשעה על סעיף "הריגה" יישא כל חייו. הרשעה שככל הנראה תמנע ממנו יכולת לעבוד במשרות ממשלתיות.

    עוד כתב אזריה בבקשת החנינה לרמטכ"ל: "ברצוני להבהיר כי לו ידעתי מראש את אשר התברר בדיעבד, כלומר, שעל גופו של המחבל לא היה מטען חבלה, לא הייתי יורה בו" וביקש: "אני מבקש להיענות לבקשתי ולהמיר את עונש המאסר שנגזר עלי לעונש מאסר שניתן לרצותו בעבודות שירות, שכן ברצוני לחזור לחיים רגילים ולשקם את חיי וחיי משפחתי, במטרה לאחות את השברים".

    כאמור, היום נדחתה בקשתו.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אזריה המסכן נפל בידי הערב רב שלפי הזוהר הקדוש הם רודפים את עם ישראל והם שהביאו חורבן על עם ישראל לכל הדורות וכן כתוב שבאחרית הימים הם יהיו בשלטון ובפרט במערכת המשפט