"די, נמאס לעמוד בתור": לאומית, מקום ראשון בשרות

    חיים כץ No Comments on "די, נמאס לעמוד בתור": לאומית, מקום ראשון בשרות

    "לאומית שירותי בריאות" שוב זוכה במקום הראשון במבחני ההשוואה • לקוחות "לאומית" יכולים להזמין תור בצורה הקצרה ביותר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "לאומית שירותי בריאות" שזכתה במשך השנים בכל המקומות הראשונים במדגמי השירות ומדדי שביעות הרצון של לקוחותיה, קוטפת שוב את המקום הראשון במדד ההמתנה הקצרה ביותר להזמין תור.

    מוסף "ממון שישי" של העיתון "ידיעות אחרונות" בדק ומצא כי לקוחות "לאומית" ימתינו רק51 שניות בלבד במוקד שירות הלקוחות הטלפוני עד קבלת מענה מקצועי להזמנת תור לאורתופד, בעוד בשאר קופות החולים, זמן ההמתנה הוא גדול והרבה מכך כשלדוגמא, לקוחות "מאוחדת" ייאלצו להמתין כמעט פי ארבע זמן מכך – שלוש דקות ותשע שניות. ב"לאומית שירותי בריאות" לא התרגשו והופתעו לאור הממצאים ואמרו כי "בלאומית עמלים תמיד ביום ובליל להעניק ללקוחתנו את השירות הטוב ביותר והמהיר ביותר. כי לנו זה אכפת".

    מרכזי "לאומית שירותי בריאות" במגזר החרדי מורכבים גם ממחלקות ייחודיות שלא קיימות במקומות אחרים – אין צורך להורים בריכוזים החרדיים להתמודד עם קושי בנסיעות למרכזי הערים – בכל אחת מהן, קיימים גם רופאים מקצועיים אחרים: אורתופדים, נוירולוגים, כירורגים, רופאי עור, רופאי אף-אוזן-גרון ועוד. כמו כן, בתוך מרכזי "לאומית שירותי בריאות" פועלים מכוני רנטגן מקומיים, תחנות טיפת חלב, ועוד.

    לוח התורים של "לאומית" בכל המרכזים החרדיים, מרשים ביותר וכולל שעות קבלה נוחות בבוקר ובערב. הזמינות הגבוהה אינה רק מותאמת בשעות קבלת הרופאים, אלא ברוב המרכזים החרדיים הותאמו שעות קבילת בדיקות דם מוקדמות ביותר (7.30 בבוקר) וכל זה ע"מ שלא לפגוע לציבור הלקוחות בשגרת יומם. גם בשעות בהן כן הסניפים סגורים, הצוות הרפואי המקצועי של "לאומית" עדיין ער ועובד – ייעוץ רפואי פעיל במוקדי לאומית 24 שעות ביממה ע"י צוות מומחה ביותר שממתין לסייע ולעזור לכל לקוח דרך הטלפון.



    0 תגובות