תלונה נגד לפיד והרצוג – קיבלו תמורה לקידום חוק ישראל היום

    "לצורך יצירת הקואליציה של חברי הכנסת שיעשו עבורו את המלאכה, הסתייע מוזס בקצין הבכיר ביותר בפלנגה שלו, שר האוצר יאיר לפיד, שהיה מאז ומתמיד חסיד שוטה של מוזס ונשלח ביוזמת מוזס לכנסת במטרה להפיל את נתניהו. לפיד הוא בעל טור לשעבר בידיעות אחרונות שקיבל משכורות עתק בעיתון וצריך לפרוע את השטרות. בהמשך מתואר, כיצד לפיד קידם את החוק לסגירת ישראל היום, בתמורה לטובות הנאה, לכאורה"
    איתי גדסי 5 Comment on תלונה נגד לפיד והרצוג – קיבלו תמורה לקידום חוק ישראל היום

    אמיר ויטמן, חבר ליכוד, שיגר הבוקר מכתב תלונה ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה או בדיקה כנגד ח"כ יצחק הרצוג וח"כ יאיר לפיד, כאשר לטענתו לפיד קידם את חוק ישראל היום לכאורה בתמורה לטובות הנאה

    צילום: פלאש90
    "לצורך יצירת הקואליציה של חברי הכנסת שיעשו עבורו את המלאכה, הסתייע מוזס בקצין הבכיר ביותר בפלנגה שלו, שר האוצר יאיר לפיד, שהיה מאז ומתמיד חסיד שוטה של מוזס ונשלח ביוזמת מוזס לכנסת במטרה להפיל את נתניהו. לפיד הוא בעל טור לשעבר בידיעות אחרונות שקיבל משכורות עתק בעיתון וצריך לפרוע את השטרות. בהמשך מתואר, כיצד לפיד קידם את החוק לסגירת ישראל היום, בתמורה לטובות הנאה, לכאורה"
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר, פנה חבר הליכוד, מר אמיר וויטמן, באמצעות יעל תותחני – משרד עורכי דין ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לבדוק ולחקור חשדות בגין שוחד לכאורה, בעניינו של יצחק בוז'י הרצוג וגם בעניינו של יאיר לפיד.

    בפנייה נכתב כי "במהלך חודש יולי 2016, הורית על פתיחת בדיקה כנגד ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו , בין היתר בפרשיית נוני מוזס, היא תיק 2,000.

    "מפרסומים שונים בתקשורת עולה, כי לאישי ציבור אחרים ובכללם מר יצחק בוז'י הרצוג ומר יאיר לפיד, היו קשרים לא הולמים וזאת בלשון המעטה, עם מר נוני מוזס ו/או שלדון אדלסון וככל הנראה, כאלו המחייבים לכל הפחות בדיקה.

    יצחק בוז'י הרצוג

    על פי התלונה "ביום 26/01/17 התראיין מר יצחק בוז'י הרצוג לתכניתה של אילנה דיין בגל"צ. בראיון זה, אמר הרצוג, באופן מפורש וחד משמעי, כי שוחח באופן אישי עם ר שלדון אדלסון ואמר לו, כי אם יקבל מאמר מפרגן, יסיר את תמיכתו בחוק ישראל היום. הלכה למעשה, הודיע מר בוז'י הרצוג, כי הציע למו"ל ישראל היום שוחד, בתמורה לזכות הצבעתו בכנסת.

    אין המדובר בעדויות לא ברורות, או בתלונות של בעלי אינטרסים. זוהי אמרתו הברורה והחד-משמעית של מר בוז'י הרצוג בעצמו. לפיכך, נראה כי אין מנוס אלא מלהורות על חקירה בעניינו של מר הרצוג או לחלופין ולכל הפחות, קיומה של בדיקה.

    יאיר לפיד

    ביום 22/01/15 פורסמה כתבה שכותרתה "כל הכבוד לשר (לשעבר)" במגזין "העין השביעית". בכתבה זה פורסם, כי משרד החינוך בראשותו של מר שי פירון, ממפלגת "יש עתיד", שילם סכומי כסף גדולים בתמורה לפרסום ידיעות מפרגנות וזאת כאשר משרד החינוך אישר את הנתונים.

    "כך למשל, פורסם באותה כתבה: "לכל אורך אותה תקופה התפרסמו בעיתון ובאתר ידיעות מפרגנות ובהן תמונותיו של פירון ואף טורים בחתימתו…. באמצעות הקצאת כספים ממשלתיים הצליח השר לשעבר לא רק לקדם את מיזמי המשרד, אלא גם את תדמיתו האישית כאיש חינוך מהפכני, אהוד מיטיב ופורץ דרך. על פניו, נראה כי עסקינן בשוחד לכאורה".

    עוד הוסיף ויטמן וטען כי "ביום 20/09/16 פורסמה כתבה שכותרתה "נושאי הלפיד" במגזין "העין השביעית". שם פורסם, כי מר יאיר לפיד ערך אירוע שב"ידיעות אחרונות" הוגדר כ"כנס בחירות" וכך נכתב: "הנאום עשה רושם רב על מערכת העיתון שבו היה ללפיד טור קבוע, ושמעניק לו סיקור מחניף מרגע שהפך לפוליטיקאי. רושם כה כביר, שהוחלט לפרסם שתי דעות על האירוע, יום אחר יום".

    "כמו כן, ביום 13/02/15 פורסם מאמר באתר האינטרנט של תנועת אומ"ץ, שכותרתו "פריץ התקשורת". במאמר זה, סוקר שיתוף הפעולה בין נוני מוזס לבין יאיר לפיד. בין היתר, נכתבו הדברים הבאים: "לצורך יצירת הקואליציה של חברי הכנסת שיעשו עבורו את המלאכה, הסתייע מוזס בקצין הבכיר ביותר בפלנגה שלו, שר האוצר יאיר לפיד, שהיה מאז ומתמיד חסיד שוטה של מוזס ונשלח ביוזמת מוזס לכנסת במטרה להפיל את נתניהו. לפיד הוא בעל טור לשעבר בידיעות אחרונות שקיבל משכורות עתק בעיתון וצריך לפרוע את השטרות. בהמשך מתואר, כיצד לפיד קידם את החוק לסגירת ישראל היום, בתמורה לטובות הנאה, לכאורה".

    את התלונה חותמת עו"ד תותחני "לאור האמור, נראה כי אין מנוס אלא מפתיחת חקירה או לכל הפחות בדיקה, כנגד מר יצחק בוז'י הרצוג ומר יאיר לפיד. ויודגש, כי יש לעשות כן, לא רק בשל רדיפת הצדק והאמת, אלא מפני השוויון שיש לנהוג באישי הציבור. כך, כפי שנפתחה חקירה בעניינים דומים כנגד ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, יש לפתוח בחקירה גם כנגד הנ"ל".

    דוברו של ראש האופוזיציה הרצוג מסר: "מכחישים את הסיפור לחלוטין".

    ממפלגת 'יש עתיד' נמסר בתגובה: "שמירת החוק והמלחמה בשחיתות היא הבסיס הערכי של מפלגת 'יש עתיד'. לפיד לא עסק בחוק, לא הצביע בכנסת בנושא ולא לקח חלק בדיונים. כל הנסיונות לטעון אחרת הם שקרים והכפשות."



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הגיע הזמן שיחזירו תשובה למעלילי העלילות – יאמרו זה דבר מקובל אצל חכי"ם מול עיתונאים אז מיד צריכים להסיר כל תלונה מעל ביבי…
      העולם הוא בומרנג.
      הקב"ה רוצה שנחפש דברים טובים אחד אצל השני ולא דברים של הכפשות.
      ובאמת אם יתחילו לחפש כל העיתונאים וכל הכחי"ם בלי יוצא מהכלל יהיו בחקירות רבות ומסועפות…

    2. 4

      קול חי… כשאדם חילוני משקר עוד ניתן להגיד הוא חילוני . לא יודע שאסור לשקר. אבל כשעיתונאי חרדי משקר ולא פוחד מבורא עולם. אבוי לנו. לאן הגענו. .. כנראה שאינכם באמת מאמינים או שיש לכם אישור לשקר. … או אולי ראיתם ששיקרתם הרבה ואף אחד לא נענש אז הבנתם שאפשר להמשיך.. ….. אז תמשיכו ישקרנים.

    3. 3

      כל הכבוד לאמיר ויטמן
      חזק ואמץ
      עצם זה שכלי התקשורת לא סוקרים את העניין הזה (את הפניה שלך ליועמ"ש) זה רק מעיד שיש פה משהו מסריח
      צריך לתת קונטרה לכל אלו שמנסים להפיל את השלטון בכוח!

      יישר כוח

      1. אתה צודק בהחלט.אני מסכים שיעמידו אותם למשפט על אותם עברות שנתניהו ביצע.תחושת הנקמה שלך מובנת לי.אבל קודם נראה אם הצדק יעשה כנגד נתניהו כי נגדו כבר יש המלצות המשטרה.

    4. 2

      לרדוף כחוק את המושחתים האמיתיים ואת הצבועים המונעים משנאה וקנאת נתניהו עד לפתח ביתם – כמו שצריך!