מרגש • בת מצווה לארבעים בנות "זה לזה"

    קלמן טלר 2 Comment on מרגש • בת מצווה לארבעים בנות "זה לזה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום ראשון הקרוב תתקיים מסיבת בת מצווה ל-40 בנות 'זה לזה', באולמי הדריה בירושלים, הרעיון נולד לאיש עסקים מארה"ב שחוגג בת מצווה לנכדתו, (ולע"נ ר' נחום מרדכי בן ר' חיים זצ"ל) ורצה ששמחת הבת מצווה תערך ברב פאר והדר יחד עם בנות יתומות שישמחו יחד בשמחת נכדתו, בנות הבת מצווה קיבלו שוברי קנייה לקניית שמלה בחנויות האופנה של רשת Rachel h ושוברים לנעלים בחניות פמילי שוז ונעלי מרטי.

    באירוע העתיד להתקיים ביום ראשון הקרוב, הושקעה מחשבה רבה ומלאכת מחשבת ע"י מפיקת האירועים דוינה קניג מחברת סייב דה דייט שאירוע ייצא מושלם.

    האירוע שמתחיל בשעות הצהריים ומסתיים אל תוך הלילה, מתחיל בשזירות פרחים ע"י המעצבת אמראל לוי יחד בנות הבת מצווה של זה לזה, ועיצוב תכשיטים ע"י המעצבת התכשיטים מרים הרוש, שכלת ילדת בת מצווה מכינה לעצמה יחד עם המעצבת תכשיטים לכבוד היום השמח בחייה, כמו"כ עיצוב כובע מיוחד ע"י המעצבת הכובעים יעל מחברת 'טופ הרט'.

    גם באוכל הושקעה מחשבה רבה שעם פתיחת השערים יהיה במקום בר פתוח מתוק, והמשך בסעודה עשירה של דגים ובשר, המוכן תוך כדי האירוע ע"י שפים ידועים וכלה במזנון של קינוחים מוופל בלגי המוכן במקום ע"י פנקיקים פטיפורים גלידות ועוד.

    על החלק התורני של האירוע ישאו דברים המקובל הרה"ג ר' גמליאל רבינוביץ והרב הראשי של בית שאן, הרה"ג ר' יוסף יצחק לסרי, שישאו דברים לבנות הבת מצווה ומשפחותיהן על גודל וחשיבות האירוע של כניסתן לעול מצוות.

    הרבנית רוטנברג נשיאת הארגון זה לזה תשא דברי חיזוק והתעוררות לבנות הבת מצווה, ועל גודל המעלה עם הגיען ליום כה גדול.

    על החלק האומנתית של הערב תתקיים ע"י מפעילה מיוחדת שהגיעה היישר מארה"ב בשביל האירוע שימי הדר ובעלה התקליטן דניאל הדר, שיהיו אמונים על החלקים האומנתיים של הערב.

    בסיום האירוע יקבלו הבנות סט מחזורים מרהיב ועוד שלל של מתנות ומזכרות לע"נ ר' נחום מרדכי בן ר' חיים זצ"ל סביה של כלת הבת מצווה שחוגגת וחולקת את שמחתה יחד עם עוד 40 בנות שמגיעות לגיל מצוות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הרבנית רוטנברג מגנה על הדור עם הזכויות שלה, בפעילות שלה למען האלמנות, בית זה לזה הבית לאלמנות וליתומים וליתומות

    2. 1

      אין על הארגון הזה!!!
      אחרי שיצא לי לשמוע עליו מילדה יתומה,
      כמה כח אתם נותנים עם המחנות קיץ שלכם! חיבור, עידוד, תמיכה
      ועוד הרבה מעבר!!!

      כה לחי!
      תמשיכי לעזור, לשמח
      ולהחזיק עמוד איתן מעמודיו של עולם!