רה"מ: חשוב שהציבור החרדי שאני רוחש לו כבוד לא יקופח

    אתמול כינסנו את כל הגורמים - משרדי הביטחון, השיכון והאוצר כדי להביא בהקדם לחידוש העבודות להקמת היישוב עמיחי למפוני עמונה. מגיע להם בית ובהקדם. אין ממשלה שעושה יותר למען ההתיישבות בארץ ישראל, מהממשלה בראשותי
    איתי גדסי 3 Comment on רה"מ: חשוב שהציבור החרדי שאני רוחש לו כבוד לא יקופח

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הנחת אבן פינה להקמת שכונה חדשה (גבעת C) בבית"ר עילית: אין ממשלה שעושה יותר למען ההתיישבות בארץ ישראל, מהממשלה בראשותי" • בלי רוח אין רציפות לדורות, אין עם ועתיד. למיטב התרשמותי בביתר יש מהכל, רוח וחומר, תורה וקמח, ישיבות בתי מדרש ורבים שיוצאים לעבודה

    אתמול כינסנו את כל הגורמים - משרדי הביטחון, השיכון והאוצר כדי להביא בהקדם לחידוש העבודות להקמת היישוב עמיחי למפוני עמונה. מגיע להם בית ובהקדם. אין ממשלה שעושה יותר למען ההתיישבות בארץ ישראל, מהממשלה בראשותי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו הגיע היום בבוקר לחנוכת גבעה חדשה בת 1000 יחידות דיור בביתר עילית.

    בדבריו התייחס ראש הממשלה לבניה בהתיישבות ואמר "אנחנו פועלים במרץ לטובת ההתיישבות בכל חלקי הארץ.

    "הנה, ראש הסגל שלי, יואב הורוביץ, היה הבוקר, לא רחוק מכאן, בנתיב האבות יחד עם ראשי המועצה והתושבים, על מנת לנסות למזער נזקים במסגרת החוק. ואתמול כינסנו את כל הגורמים – משרדי הביטחון, השיכון והאוצר כדי להביא בהקדם לחידוש העבודות להקמת היישוב עמיחי  למפוני עמונה. מגיע להם בית ובהקדם. אין ממשלה שעושה יותר למען ההתיישבות בארץ ישראל, מהממשלה בראשותי" אמר נתניהו.

    ראש הממשלה התייחס למגזר החרדי ולעיר ביתר עילית ואמר "חשוב לי שהציבור החרדי שאני רוחש לו כבוד עמוד לא יקופח. כולנו שווים. הציבור החרדי הוא חלק מהמדינה וחלק מהעם וצריך לקבל את מה שמגיע לו באופן הגון ושוויוני.

    נתניהו הוסיף: "בשבת הקרובה אקרא עם משפחתי את פרשת ואתחנן וההפטרה נחמו עמי. זו נחמתנו לראות בבניין ירושלים.

    "בלי רוח אין רציפות לדורות, אין עם ועתיד. למיטב התרשמותי בביתר יש מהכל, רוח וחומר, תורה וקמח, ישיבות בתי מדרש ורבים שיוצאים לעבודה… אתם יכולים למחוא כפים, זה אפילו רצוי וחשוב. יש הערכה גדולה ליכולת שלכם לחכמה ולעומק".

    שר הפנים אריה דרעי שנאם לאחר ראש הממשלה אמר כי הממשלה פועלת בתחומי הדיור ופתרון המצוקה. אך יש צורך להמשיך ולתכנן עוד 9000 יחידות דיור לעיר ביתר עילית.

    השר דרעי לנתניהו בביתר: "הממשלה ברשותך עושה הרבה, אך המצוקה בציבור החרדי גדולה. ראשי ערים חילונים מסרבים לבנות לחרדים. זוגות צעירים הם מבקשי מקלט".

    צפו בשידור חי מהטקס



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      תודה לראש הממשלה בנימין נתניהו – אך בחריש הפסדנו בגלל ניהול חנטריש. וגם בגלל עוינות מצד המועצה המקומית לציבור החרדי.
      – הם עושים הכל שלא יהיה סממן חרדי בעיר ולא משתפים חרדים בצמרת השילטון המקומי – עוד נשמע רבות בעיניין

    2. 2

      כל ה"דרשה" של ביבי זה סילוף וזיוף היהדות, הוא פונה לציבור חרדי ונזהר שלא להזכיר אפילו פעם אחת את הקדוש ברוך הוא.
      רק פעם אחת "נצח ישראל" שזה בעצם הפשרה שהושגה במגילת העצמאות בין חילונים לדתיים כאשר החילונים התנגדו להזכיר במגילת העצמאות את הקדוש ברוך הוא ובמקום זה הוזכר האמירה הלא מחייבת – נצח ישראל
      ביבי מקפיד להטיף בכל "דרשה" שהוא נושא בפורמים חרדים על יציאה לשוק העבודה, וב"דרשה" הנוכחית פשוט מפציר בציבור למחוא כפים בקטע שנטיף ליציאה לעבודה.
      מה כל כך מפריע לראש ממשלת ישראל שציבור גברים המונה כמה אחוזים בודדים במדינה יעסוק בתורה בטהרתה מבלי צורך להתנצל על כך שהוא לא יוצא לשוק העבודה? הרי ביבי הודה שבלי חוק אין עם ואין עתיד? התשובה לכך היא שביבי פשוט יודע שלומדי התורה בטהרתה מייצגים יהודות אמיתית שלא מכירה בדת החילונית שהוא ואנשי בית"ר הלאומיים המציאו כאשר גנבו את התואר בית"ר מעיר עתיקה של יהדות אמיתית, ובאופן סלקטיבי הצמידו לעיר זו רק את עמידתם בהישרדות ולא את אורח חייהם היהודי תורתי. לא מיותר לציין, שביהדות של בית"ר העתיקה ראש הממשלה בדמותו החילונית והמטיפה לא היה נבחר לאחד משבעת טובי הקהל, ובודאי שלא לראש ונשיא.

      ראש הממשלה חזור בך, אתה מוביל את עם ישראל לדרך מסוכנת גשמית ורוחנית! אתה מציג יהדות מזויפת שלא תעמוד במבחן המציאות, אם לא תשכיל לחזור לדרך היהדות האמיתית, מליארדי מוסלמים שסובבים לנו, יזכירו לנו זאת וילחצו עוד ועוד. אדוני ראש הממשלה, חזור בך! הנח ללומדי התורה ללמוד מבלי צורך להתנצל, כפי שהיה בימי בית"ר העתיקה כאשר למעלה מ-10 אחוז מישראל(כל שבט לוי, שבט ישכר, וכן רבבות מבני שבט אפרים ושבט יהודה) עסקו בתורה בטהרתה ללא כל הפרעה, ואדרבה בתמיכת וברצון כל העם!

      1. "הדרשה" שלך משעממת……

        מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!