פרוג • עם הפנים להייטק

    רחל סרולוביץ No Comments on פרוג • עם הפנים להייטק

    חושבים על מקצוע לחיים? לכו על זה! פרוג לוקחת גבוה, והפעם- הייטק. קורס תכנות ופיתוח אתרים מתקדם וחדשני, עמוק מתוך התחום הבוער ביותר בשוק התעסוקה והתעשייה הטכנולוגית.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא. אתם לא הראשונים ששואלים איך בית פרוג- המכללה למקצועות העיצוב והיצירה, מבצעת ריענון מפתיע שכזה, ופונה עמוק לתוך עולם ההייטק, או מה בעצם מוביל אותה לשם. את התשובות מצאנו בדיוק כאן, בפרוג. "פרוג היא עולם מדהים של עיצוב ויצירה", מסכימה גב' אשרה גרינבלט, מנהלת מגמת פיתוח אתרים. "כאן מקומם של הקורסים המקצועיים ביותר בעיצוב גרפי, צילום, עיצוב פנים, אנימציה, פרסום, איור דיגיטלי ואפילו כתיבה. טובי המרצים חברים בצוות בית פרוג והמטרה היא אחת: להוציא אל השוק שורות של מעצבים ויוצרים מוכשרים המוכנים לכל, שישתלבו במקצועות מובילים ויתפרנסו בכבוד. לכן, כשהצוות וההנהלה ישבו על המדוכה ודיברו על הקורס הבא, הם ביקשו לענות על מטרת העל הזו".

    בפרוג היד על הדופק. חיפושים אינטנסיביים אחר התחום הבא בתעסוקה מניבים את הקורסים הנבחרים, וכשזוהה הפוטנציאל האדיר הטמון בשוק ההייטק, החליטו לרוץ על זה. תחום פיתוח האתרים הולך וכובש חלקים נרחבים מחיינו. האתרים הפכו לכלי משמעותי של עסק או חברה. אם עד לפני שנים ספורות שימשו אתרים ככרטיס ביקור או תוסף נחמד, הרי שכיום הם כלי תקשורת בסיסי והכרחי וחלק בלתי נפרד מכל פעילות עסקית. כך גדל הביקוש בשוק לאנשי מקצוע איכותיים המסוגלים לספק פתרונות מתקדמים, כמו עיצוב חדשני ברמה גבוהה, תקשורת שוטפת עם בית העסק, ביצוע פעולות וירטואליות ואפליקציות ייעודיות.

    "מלבד העובדה שההייטק הוא תחום אופטימלי להשקעה", מרחיבה גרינבלט, "אפתיע ואומר כי דווקא קיים קשר הדוק בין עולם העיצוב לעולם הייטק. אלו הם שני תחומים הפוגשים זה את זה רבות. היכן זה קורה? כאשר אתר עומד לעלות לאוויר, הוא זקוק לשלושה אנשים שיטפלו בו: מאפיין, מעצב ומפתח. המאפיין יכין את תוכן האתר והרעיון שלו, המעצב יבנה את נראות האתר והוויז'ואל שלו- צבע, תמונות, טיפוגרפיה ועוד. והמפתח יעסוק בתכנות הפעולות הנדרשות לאתר ובמערכת הקוד המפעילה אותו".

    כאשר המפתח מקים את מערכת ההפעלה של האתר, והמעצב מנגיש אותה ללקוח בעיצוב נכון ונעים לעין, לא ניתן לוותר על שני אנשי מקצוע אלה, וזה מה שהופך כל אתר לכלי יעיל ודינמי. למקצועות אלו נדרשים שני אנשי מקצוע שונים בתכלית. פיתוח ועיצוב הן שתי נטיות שונות לגמרי. לפיתוח נדרשים כישורים טכניים ויכולות לוגיות, ולעיצוב נדרשים יצירתיות וחוש אסתטי. בפרוג ביקשו לתת מענה מקיף וכוללני לתחום. מכאן יצאו מפתחי אתרים ומעצבי על מן השורה הראשונה.

    ירושלים 2
    קורס פיתוח אתרים אמנם פותח דלת חדשה בפרוג, אך זהו בדיוק המקום הנכון עבורו. המקצוענות של פרוג שאין לה מתחרים- עושה לו רק טוב. "תוכניות הקורסים כולן נבנות בצורה של מעטפת מושלמת למקצוע הנלמד. גם בקורס הפיתוח- התלמידים מקבלים מסלול מקיף וברמה הגבוהה ביותר", מפרטת גרינבלט: "הקורס מעניק את כל הכלים להקמה, פיתוח ותחזוקה של אתרים. יחידות הקורס עוסקות ביסודות התכנות, תכנות לאינטרנט, וורדפרס, שימוש ופיתוח מערכות ניהול תוכן, אפיון, תשתיות פיתוח, בסיסי נתונים ועוד רבות. הקורס הזה מיועד לתלמידים שבוחרים להשקיע הן בלימודים האינטנסיביים והן במקצוע בעל אופק תעסוקתי ממשי". מלבד הקורס המקצועי, פרוג גם דואגת למלגות גבוהות לגברים ולנשים, לאחר בדיקת זכאות ועמידה בקריטריונים.

    בוגרי המסלול יוכלו להתפתח במקצועם ולהשתלב בחברות הייטק, בסטרטאפים ובבתי תוכנה, או להקים עסקים עצמאיים ולספק ללקוחותיהם מגוון פתרונות טכנולוגים מתקדמים.
    מסלול הקורס בן 78 מפגשים בשעות הבוקר או הערב בסניפי פרוג בבני ברק ובירושלים, לגברים ולנשים בקבוצות נפרדות. זה הזמן לממש פוטנציאל אדיר ולצאת לדרך מאתגרת ומתגמלת בהחלט, עם המקצוענים של בית פרוג.
    http://bit.ly/2tZd4IR



    0 תגובות