ההיערכויות לקראת נהירת הרבבות לירושלים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ההיערכויות לקראת נהירת הרבבות לירושלים

    כוננות גבוהה במשטרת ירושלים לקראת צום תשעה באב | אלפים ינהרו היום ומחר לכותל המערבי לקונן על חורבן בית המקדש | ב"קול חי" יתקיים משדר מיוחד הערב מרחבת הכותל במסגרתו הרב ישראל גליס יביא את הקולות והדמעות של רבבות בית ישראל

    מעמד הסליחות בשנת תשע"ה צילום: יעקב כהן
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משטרת ירושלים השלימה את היערכותה לקראת צום תשעה באב, ולבואם של אלפים במהלך יום זה לכותל המערבי לתפילה, לקריאת מגילת איכה ואמירת קינות.

    מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים ייפרסו סביב העיר העתיקה וסמטאותיה ובאזור בתי הכנסת, לשמירה על הסדר הציבורי והביטחון, אבטחת המתפללים והסדרת והכוונת התנועה במזרח ומערב העיר. דגש מיוחד יושם בעוטף ירושלים ומערך האבטחה שם יעובה, ותבוצע פעילות כנגד שבחי"ם תוך מתן דגש לאכיפה כנגד מסיעים, מעסיקים ומלינים.

    שוטרי משטרת ירושלים יסייעו לרשות המקומית באכיפה בהתאם לחוק איסור פתיחת בתי עינוגים בתשעה באב.

    מחר יום תשעה באב, תיערך המשטרה להגעת המוני מתפללים לתפילת מנחה וערבית בכותל. החל מהשעה 17:00 לא תותר כניסת כלי רכב לעיר העתיקה ובמשטרה ממליצים להשתמש בתחבורה ציבורית בהגעה לכותל היום ומחר. המשטרה תפעל ביד קשה כנגד כל מי שינסה להפר את הסדר הציבורי בעיר העתיקה.

    לקראת צאת הצום וכהיערכות לבואם של המוני מתפללים לתפילת מנחה ושבירת הצום כמידי שני יחולקו במתחם מיוחד בכותל שתיה וכבוד לאחר הצום ע"י משפחת רובין ובסיועם של עוזרי רב הכותל יוסי קורצוויל ויוסי בלוך.

    במקביל בקבר רחל נערכים לבואם של מתפללים רבים ביום זה.

    הערב ליל תשעה באב יגיע כמידי שנה רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ לקבר רחל לקריאת מגילת איכה ואמירת קינות. ב"קול חי" יתקיים משדר מיוחד בהגשת הרב ישראל גליס. במהלך המשדר ישוחח הרב גליס עם אנשי ירושלים ומתפללים וייטיב להביא את קולות הקינות המבכות את חורבן בית ד'.



    1 תגובות

    מיין תגובות