מרגש • פרוייקט התהילים של קרן ספרא בכותל

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מרגש • פרוייקט התהילים של קרן ספרא בכותל

    פרויקט אמירת תהילים מול מקום קודש הקודשים – למעלה מארבעים אלף איש ממדינות רבות פנו וביקשו שיזכירו שם לתפילה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'הקרן למורשת הכותל המערבי' ממשיכה ביוזמתה לטובת הציבור:  מנין אמירת תהילים קבוע שמתקיים מדי יום בבית הכנסת אל מול מקום קודש הקודשים לשלום עם ישראל על ידי עשרה תלמידי חכמים האומרים ברצף במשך כשעתיים וחצי את ספר התהילים.

    יוזמה זו שנתרמה באדיבותה של 'קרן אדמונד י. ספרא' לעילוי נשמת איש הצדקה והחסד מר אדמונד  י. ספרא ז"ל,  באה במענה לפניות רבות המגיעות ללשכת רב הכותל המערבי כמו גם למשרדי 'הקרן למורשת הכותל המערבי' , בבקשה לאזכרת שם לתפילה ולישועה.

    מאז החלה יוזמה זו אוזכרו למעלה מארבעים אלף איש מכל העולם, בהם מדינות שאין להם קשרים דיפלומטיים עם ישראל. לדוגמה: לאחרונה התקבלה פניה להתפלל על רופא בכיר שעובד באפגניסטן ונפצע אנושות במלחמה של ארה"ב מול הארגון האסלמי הטליבאן. הרופא שנפצע הינו מנתח בכיר בעצמו, ונמצא באפגניסטן מטעם האומות המאוחדות כדי להציל חיי אזרחים וילדים במדינה. שמו של הרופא הועבר לתפילה במנין, ולאחרונה התקבל עדכון כי מצבו הולך ומשתפר במהירות, הוא יצא מכלל סכנה ורקמותיו מחלימות כנגד כל הסיכויים. לפי תחזיות הרופאים הוא עשוי לחזור לתפקוד מלא תוך זמן קצר.

    מיסוד אמירת התהילים באופן יומיומי להצלחה ולישועה של רבים , מאפשר למצויים במצוקה המבקשים להעתיר בתפילה עליהם או על יקיריהם, להפנות את שמותיהם ללשכת רב הכותל ולמשרדי הקרן, על מנת שהשמות יועברו בפירוט לחברי המניין אשר אומרים את ספר התהילים השלם בצוותא מדי יום, מראשון עד חמישי – להצלחת עם ישראל, ומציינים בפירוט את הבקשה על יד המקום הקדוש ביותר בשריד בית המקדש ללא תמורה.

    שמות לתפילה ניתן לשלוח בפקס: 02:6273114 או למייל : [email protected]



    1 תגובות

    מיין תגובות