האזינו: "כשסגרתי בשבת – הרווחתי יותר"

    אתי קצבורג 3 Comment on האזינו: "כשסגרתי בשבת – הרווחתי יותר"

    השבת מגנא ומצילא ועוד אף אחד לא ניזוק כשהקפיד לשמור עליה • בתקופה האחרונה יורת ויותר מסעדות מצטרפות למהפכת הכשרות כשלפעמים הקייס כלכלי לגמרי • האזינו לראיון הכשר

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה כבר הפך לטרנד, עוד ועוד מסעדות מצטרפות למעגל הכשרות, חלביות, בשריות, ים תיכוניות, עופר מתן כתב מגזין ממון ערך סיקור נרחב בעניין, על לקוחות שהגיבו בחומרה על מהפך הכשרות, ועל בכים של הלקוחות "לאן נעלם החזיר?".

    בראיון לרב משה בן לולו מספר עופר: "הנה לדוגמא רשת קפה גרג שרשמה מהפך ענק ונכון להיום 70 אחוז מהמסעדות שלה כשרות למהדרין, הסניף שלהם בנמל תל אביב הפך כשר למהדרין, ולא בכדי הקהל הדתי, התיירים מצרפת, ועוד מבקרים בנמל קבלו על כך שאין כמעט איפה לאכול בתל אביב בכלל ובאזור הנמל בפרט".

    "ברחובות למשל יש הרבה קהל דתי, רשת של המבורגרים החליטה להפוך להיות כשרה למהדרין, בעל הסניף העלה פוסט בפייסבוק שם סיפר כי המסעדה תהיה סגורה לספר ימים כיון שביא הופכת לכשרה, הקהל שכבר התרגל אחרת הגיב בתגובות חריפות מאד וטען כי זו הדתה, והם לא מוכנים יותר לבא באופן עקרוני, זו הרי בדיחה לאמר שמדובר בהדתה, כי בסופו של דבר מדובר פעמים רבות בשיקול כלכלי פרופר".

    לירן הבעלים של קפה גרג בנמל, עלה אף הוא לראיון אצל בן לולו: "שנה וחצי אחרי אני אומר לאלו שמסתפקים האם לעשות מהלך שכזה שלא יהססו לרגע, הכל תלוי באמונה, ומדובר פה לחלוטין בשיקול כלכלי. שאפילו לא יהססו, הכל תלוי באמונה בשיקול כלכלי מאד חזק, בעיקר שיקול כלכלי, אמנם יש תנועה בשבת אבל עדיין לא מצדיקה בנמל תל אביב יש כמות מסוימת של סועדים שיכולים להכנס בשעה ספציפית מצד מקומות חנייה וישיבה, כך שזה לא הגיוני בשבת פתאום יש כמות כפולה של אנשים טכנית זה לא יכול לקרות".

    ומסיים במשפט מדהים ומחזק: "בגדול כשעבדתי בשבת הפסדתי ולא מעט כסף שאני לא עובד בשבת אני מרוויח, אני עובד פחות יום במהלך השבוע ואני לא מפסיד אני מרוויח".

    האזינו לראיון: 



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הכבוד ימי המשיח כן ירבו מסעדות רשתות

    2. 1

      כל הכבוד להם הלואי שירבו כמוהם בישראל!