320 נהגים נתפסו ללא רישיון נהיגה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on 320 נהגים נתפסו ללא רישיון נהיגה

    מספר שיא של 320 נהגים נתפסו בחצי שנה האחרונה בנגב, נוהגים ללא רישיון לאחר שנשלל מהם או שכלל לא הורשו לנהוג מעולם: "פצצה מתקתקת"

    חלק מהרכבים שנהגיהם נעצרו צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא תאמינו למספר הבא, אבל מסתבר ששלוש מאות ועשרים (!!!) נהגים נעצרו על ידי משטרת ישראל בכבישי הנגב מתחילת שנת 2017 לאחר שנתפסו נוהגים על אף שרישיונם נשלל בגין עבירות תנועה שונות שביצעו, וכאלו שאינם מורשים כלל לנהוג. "מדובר ב"פצצה מתקתקת" על הכביש. נהגים אלו מסכנים את ציבור משתמשי הדרך באופן מוחלט. חלקם נוהג באופן דורסני כלפי החוק תוך זילות בהחלטות בית משפט והמשטרה", ציינו במשטרה.

    מידי יום מבצעים שוטרי משטרת ישראל פעולות אכיפה כנגד עבירות תנועה מסכנות חיים, נהגים פורעי חוק ובעבירות בריונות בכביש. דגש רב ניתן לאכיפה כנגד אלו המסכנים את ציבור משתמשי הדרך תוך זילות בחוק וברשויות האכיפה. מדובר בנהגים שחלקם כלל לא הוציא רישיון נהיגה כחוק או שרישיון נהיגתם אינו תואם כלל לכלי הרכב בו נוהגים, לעיתים אף מדובר בקטינים של ממש, ואף על פי כן אלו נתפסים כאשר יושבים מאחורי ההגה.

    בנוסף לאלו, נעצרים נהגים שבניגוד להחלטת בית משפט או קצין משטרה, המוסמך לכך, נשלל רישיון נהיגתם לתקופה קצובה, מתעלמים מכך בצורה דורסנית וממשיכים לנהוג כאילו לא היה דבר. כל אלו מהווים באופן חד-משמעי סכנה משמעותית לחיי משתמשי הדרך ועל כן עורכת המשטרה באמצעות יחידותיה השונות פעילות ממוקדת, שבחלקה מודיעינית ובחלקה גלויה, לאיתור נהגים שכאלו ולהבאתם לדין במטרה לצמצם ככל הניתן את סיכונו של הציבור. "שוטרי משטרת ישראל ימשיכו בפעילות אכיפה איכותית וממוקדת בכבישי הנגב כנגד פורעי חוק המסכנים את ציבור משתמשי הדרך. פעילות נחושה זאת, תוך שילוב פעילות הסברתית, הם אלו שיגבירו את ביטחון הציבור בכבישים", ציינו במשטרה.

    במקביל לפעילות היומיומית לאכיפת עבירות תנועה בכבישי הנגב, פועלים שוטרי משטרת ישראל במבצעים ממוקדים בדגש על סופי שבוע בכבישים מועדים לפורענות. לצד הגברת האכיפה בכבישים אלו, מקיימת המשטרה מערך רחב של הדרכה "מניעה מצבית" הכוללים ימי קהילה משטרה בבתי הספר בהם מסבירים לילדים כיצד לנהוג בסביבה בה נמצאים כלי רכב, הרצאות לאוכלוסייה הבוגרת באשר לנהיגה זהירה בדגש לחצרות הבתים יחד עם הדרכות של שוטרי משמרות זהירות בדרכים בבתי הספר השונים.



    1 תגובות

    מיין תגובות