דרעי הזעיק את נציגי ש"ס ל"הודעה חשובה" על הקמת עיתון חדש

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי הזעיק את נציגי ש"ס ל"הודעה חשובה" על הקמת עיתון חדש

    יו"ר ש"ס אריה דרעי הזמין היום את נציגי ש"ס מרחבי הארץ לפגישה דחופה ביום ראשון הקרוב, לצורך "מסירת הודעה חשובה" לנציגים • גורם בכיר: דרעי יספר לנציגים כי החליט להקים עיתון, וידרוש מהם להביא מנויים. כמו כן ידובר על מספר נושאים הקשורים לחיזוק השורות בש"ס

    אריה דרעי וחיים ביטון צילום: יעקב כהן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות נציגי ש"ס מרחבי הארץ קיבלו היום הודעה מיוחדת על כינוס מיוחד בהתראה קצרה, בו תימסר הודעה חשובה מפי יו"ר התנועה אריה דרעי. מנכ"ל ש"ס, חיים ביטון, ששיגר את ההזמנה אף ציין כי "הכינוס הוא חשוב מאוד, ועל כן השתתפותכם חובה שהיא זכות", וציין כי מדובר בכנס נציגים "שלא מן המניין".

    הכינוס יתקיים באולמי שערי העיר בירושלים בשעה 17:30. בהשתתפות נציגי תנועת ש"ס מכל רחבי הארץ, חברי כנסת סגני שרים ושרים, ובראשם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי. על פי בכירים בש"ס, דרעי יחשוף בפני הנציגים כי תנועת ש"ס מקימה עיתון חדש. וידרוש מהנציגים לקחת על עצמם משימות לקראת הקמת העיתון, כמו מכסת מנויים שכל נציג יצטרך להביא.

    ההחלטה של דרעי להקים עיתון חדש מגיעה לאחר שבשבוע שעבר התפטר מנכ"ל העיתון רונן פרץ, ולניהול העיתון נכנסה רוכשת חדשה בשם נעמה עידן. לדרעי זה לא התאים, ועל כן כבעל המניות והשליטה בעיתון מודיע דרעי על הקמת עיתון חדש.

    כמו כן דרעי ידרוש מהנציגים להיערך לבחירות המוניציפליות, וידבר על ריענון השורות ברשויות המקומיות. כמו כן יחשוף את תוכנית הכנס באצטדיון יד אליהו בחג הסוכות שמאורגן על ידי אל המעיין ועיריית תל אביב.

    DFuzFZLXYAAQcTR



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יפה מאד אבל שיהיה מעניין זה ירים את ש"ס