הדיון בכספי התקציב למוסדות המוכש"ר הנוצריים נדחו ליום ראשון

    איתי גדסי No Comments on הדיון בכספי התקציב למוסדות המוכש"ר הנוצריים נדחו ליום ראשון

    לאחר החשיפה אמש ב'אתר קול חי', ועדת הכספים דחתה את הדיון בתקציב מוסדות ה"מוכר שאינו רשמי" הנוצריים • במסגרת העברת התקציב המוצע, ניכרת אפליה ברורה כנגד המוסדות החרדיים הנמצאים במעמד המוכש"ר

    וועדה בכנסת | תמונת אילוסטרציה צילום: קובי גדעון, לע"מ
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, נחשף באתר קול חי, כי קיימת היתכנות לפיה בחסות חרדית תקציב משמעותי יועבר חלמוסדות המוכשר שאינו רשמי בציבור הנוצרי בארץ זאת תוך אפליה חמורה לרעש המוסדות החרדיים המוגדרים כמוסדות 'מוכר שאינו רשמי'.

    ההצבעה בוועדת הכספים שאמורה היתה להתקיים היום, נדחתה ליום ראשון והכסף טרם הועבר למוסדות הכנסייתיים.

    בחסות חרדית? אפליה בתקציבי החינוך לטובת בתי הספר הנוצרים

    כזכור, חברי הכנסת, בצלאל סמוטריץ' ומיקי זוהר, פנו בימים האחרונים ליו"ר ועדת הכספים בבקשה לדון בהעברת התקציב שיועד למוסדות החינוך הכנסייתיים מחשש שאפליה חמורה מסתתרת מאחורי העברת התקציב התמים.

    "מימון שעות לימוד הוא לב ליבו של תקציב החינוך במדינת ישראל" אמר ח"כ זוהר והסביר "ברור מאליו, כי אם בית ספר זכאי לתקצב שעות לימוד באנגלית הוא זכאי לקבלו ממשרד החינוך. לא ניתן לתקצב שעות לימוד באמצעות משרד ממשלתי שאינו משרד החינוך. הכלל הזה עומד בעינו גם אם לימודי אנגלית מכונים לפתע 'לימודי השפה האנגלית ברוח ערכי הדת הנוצרית'" אמר.

    כאמור, היום נדחה הדיון בתקציב המדובר ליום ראשון הקרוב, אז ידון התקציב, ככל הנראה, עם נתונים משמעותיים שיציגו חברי הכנסת זוהר וסמוטריץ'.



    0 תגובות