שוטרים מיחידת 'הר הבית' הודיעו: "לא נאייש עמדות"

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on שוטרים מיחידת 'הר הבית' הודיעו: "לא נאייש עמדות"

    שוטרים ביחידת 'הר הבית' הודיעו כי הם יסרבו לאייש עמדות באזור מחש לבטחונם בעקבות הסרת המגנומטרים • ארגון נשות השוטרים והסוהרים הביעה תמיכה: "ביטחונם של שוטרי משטרת ישראל אינו הפקר; אנו תומכים בהחלטת קבוצת שוטרים מיחידת הר הבית, המסרבים לאייש את העמדות לאחר ההחלטה של הקבינט להסיר את המגנומטרים"

    תמונת אילוסטרציה | למצולמים אין קשר לנאמר צילום: דוברות המשטרה
    20:00
    18.04.24
    יונתן שורק No Comments on מעבדות לחירות: דרשת שבת הגדול של הרה"ר הג"ר דוד לאו שליט"א | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבוצת שוטרים הפועלים באזור הר הבית הודיעו כי הם מסרבים לאייש עמדות באזור, זאת על רקע הודעת הקבינט אמש על הסרת המגנומטרים מהכניסות להר הבית והצבת אמצעי ביטחון אחרים.

    ארגון נשות השוטרים והסוהרים הביע תמיכה בהחלטת השוטרים. אביגיל שררה, מנכ"לית ארגון נשות השוטרים והסוהרים אמרה: "אנו עומדים מאחורי השוטרים מיחידת הר הבית, המסרבים להיות מוצבים בהר בעקבות הסרת המגנומטרים. דמם של שוטרי משטרת ישראל איננו הפקר והחלטת הקבינט להסיר את המגנומטרים ולהפקיר את ביטחונם של השוטרים ושל המבקרים בהר היא שערורייתית".

    "אנו קוראים לממשלת ישראל לנקוט בכל אמצעי אבטחה קיים על מנת להבטיח את ביטחון השוטרים, העושים לילות כימים בשמירה על ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה. ביטחונם הוא ביטחונה של מדינת ישראל".

    טרם נשמע קולה של המשטרה בנושא וטרם ברור כיצד ינהגו כלפיהם וכלפי החלטתם. כזכור, הקבינט הורה בשעות הלילה כי המגנומטרים יוסרו ובמקומם יהיו אמצעי אבטחה אחרים.



    2 תגובות

    מיין תגובות