ד"ר דורי גולד: "מתייחסים לבעיה הטכנית, צריך לטפל בהסתה"

    איתי גדסי 1 Comment on ד"ר דורי גולד: "מתייחסים לבעיה הטכנית, צריך לטפל בהסתה"

    מנכ"ל משרד החוץ לשעבר, ד"ר דורי גולד, אומר: "אני לא רואה שהממשלה הנוכחית עומדת להחליש את מעמדנו בהר הבית" • על ההסתה: "צריכים לטפל בהסתה, המגנומטרים – עניין טכני"

    מוסלמים בתיפלה צילום: סילמן קאדר, פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר דורי גולד, מי שנחשב למקורב מאד לראש הממשלה, בנימין נתניהו ומי שכיהן עד לא מזמן כמנכ"ל משרד החוץ, אומר כי הוא תמוה מהתנהלות הממשל הירדן.

    "הופתעתי מירדן בנוגע לאיש האבטחה" אמר "זו לא מצרים של האחים המוסלמים. אנחנו שותפים אסטרטגים. יש אמנות בינלאומיות לגבי הסטטוס של שגרירות".

    לדעתו: "אנשים שכחו למה שמנו מגנומטרים. שמנו כי הכניסו נשק לתוך הר הבית ואנחנו צריכים למנוע את זה בעתיד. תמיד מחפשים פיתרון טכני. דיברו על מגנומטרים. עכשיו מדברים על מצלמות חכמות. אני לא יודע מה היה במשא ומתן אבל יש בעיה שלא מספיק מתייחסים אליה ואני מדבר על ההסלמה בהסתה שהיתה סביב הפרשיה הזו. עוד פעם אנחנו שומעים שיש לישראל מזימה להרוס את המסגד בהר הבית. עלילה משנת 1920 של המופתי אל חוסייני שממחזרים כל הזמן" אמר.

    "שייח' ראד סלאח שמדבר כל הזמן עם התנועה שלו הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, שמסגד אל אקצא בסכנה, זו תנועה שמשתייכת לאחים המוסלמים" אמר "אנחנו צריכים לטפל באופן יסודי באלו שמסיתים עם השקר הזה, יש לו פוטנציאל ואני מדבר עם ערבים, זה דבר שנורא מפחיד אותם ואין לזה יסוד".

    הוא שב ומדגיש: "מגנומטרים זו שאלה טכנית, צריכים לטפל בהסתה הזו. ההסתה – זה מה שגורם לערבים להגיע לירושלים עם רצון להשתתף באלימות".

    באשר לאופן בו מצטיירת ישראל ומפגינה את ריבונותה בנושא, אמר: "אני חושב שיחליטו מה שידרנו, בשבועות הקרובים. אני לא רואה שהממשלה הנוכחית עומדת להחליש את מעמדנו בהר הבית, זה לא יהיה. אם אנחנו לא מחלישים את זה יצאנו בסדר גמור" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות