בג"ץ החליט: לא התקיימו בחירות חוזרות בבת ים

    איתי גדסי No Comments on בג"ץ החליט: לא התקיימו בחירות חוזרות בבת ים

    נשיאת בית המשפט העליון קבעה: הבחירות בבת ים תקינות; לא יתקיים דיון נוסף

    ראש העיר המכהן, יוסי בכר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיאת ביהמ"ש העליון, השופטת מרים נאור, דחתה היום את בקשתו של חבר מועצת עיריית בת ים, אלי יריב, לקיים דיון נוסף בפסק הדין של בית המשפט העליון, שקבע כי אין להתערב בתוצאות הבחירות. בהחלטה שפרסמה השופטת נאור כתבה כי אין בבקשת העותר כל טענות חדשות שיש בהן כדי להצדיק דיון נוסף.

    יוסי בכר, ראש עיריית בת ים הגיב ואמר: "אני שמח מאוד על ההחלטה שעושה סוף לפרשה הזאת. בית המשפט הוכיח פעם נוספת כי את הבחירות עושים בקלפי ולא בבתי משפט. אני מודה לתושבים על האמון שנתנו ונותנים בי לאורך כל הדרך".

    כזכור, בשנה הקודמת החליט בית המשפט המחוזי על ביטול הבחירות בעיר בת ים, לאחר עתירה שהוגשה על ידי חבר מועצת העיר אלי יריב, שהתמודד מול בכר על ראשות העיר. בדיון שהתקיים בשלב מאוחר יותר בבית המשפט העליון שעסק בנושא לאחר שבכר הגיש ערעור, הפך בג"ץ את החלטת המחוזי וקבע כי אין עילה לביטול הבחירות בבת ים. כמו כן פסק הרכב השופטים ניל הנדל, צבי זילברטל ואורי שוהם הוצאות משפט בסך 60 אלף ש"ח לטובת בכר
    השופטים אז מתחו ביקורת על החלטת המחוזי וטענו כי יש בה תקדים שיכול להוביל לפסילתן של מערכות בחירות רבות ולהתערבות גסה בהחלטות הבוחר.

    לאחר החלטה זו הגיש העותר, אלי יריב בקשה נוספת לבית המשפט העליון לקיים דיון נוסף בהרכב שופטים מורחב- אולם זה כאמור, נדחה היום על הסף על ידי הנשיאה נאור. בא כוחו של יוסי בכר, עו"ד עודד רביבו הגיב להחלטה ואמר: "נקבע היום סופית שלא היה כל מקום לביטול הבחירות. הנשיאה נאור קבעה שאין מקום להתערב בפסק דינו של הרכב שופטי בית המשפט העליון".



    0 תגובות