מאהל מחאה מול משרד רה"מ: תושבי 'נתיב האבות' חוששים לגורלם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מאהל מחאה מול משרד רה"מ: תושבי 'נתיב האבות' חוששים לגורלם

    במאהל מחאה שהוקם מול משרד ראש הממשלה ע"י מועצת גוש עציון ותושבי 'נתיב האבות' השתתפו ראשי מועצת יש"ע • ראש מועצת גוש עציון: "תתחילו להיות ריבונים בארץ הזאת"

    השר אורי איראל וראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ב') התקיים מסיבת עיתונאים והקמת מאהל מחאה של תושבי נתיב האבות עם מועצת גוש-עציון ומועצת יש"ע מול משרד ראש הממשלה. מאז פסק הדין של בית המשפט העליון להריסת שכונת 'נתיב האבות' שבאלעזר בגוש עציון, אין שום פתרון ומגעים עם תושבי השכונה שמתחילים להבין כי בעוד מספר חודשים, הם עלולים למצוא עצמם ללא קורת גג.

    ראש המועצה האזורית, שלמה נאמן, אמר:  "אנחנו נמצאים כאן, משפט אחד לממשלת ישראל: תתחילו לשלוט. תתחילו לשלוט בארץ הארץ הזאת. תתחילו להיות ריבונים בארץ הזאת. לא יכול להיות שתושבי לב גוש עציון, צריכים להתמודד עם תביעות סרק. עם פסקי דין לא מתחשבים, בשום אמות מידה. יש פה חברות שתוקפים את התיישבות ללא שום סיבה. חוץ מסיבה אחת, שנאת ישראל, שנאת מדינת ישראל".

    ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, אמר: "כראש ראשות במפלגת הליכוד, כל הזמן הייתי במטה הבחירות של במטה הבחירות של הליכוד. אנחנו בחרנו בממשלת הליכוד, כי הממשלה הזאת צריכה לבנות ביהודה ובשומרון. במצעה רשום בנייה ביהודה ובשומרון. שום פנים באופן לא הורסים בתים ביהודה ובשומרון".

    עוד אמר: "גוש עציון הוא בקונצנזוס הלאומי כמו מעלה אדומים ואריאל. זו הסיבה השנייה שצריכים לבנות בגוש עציון ולא להרוס בגוש עציון. לכן צריכים להתנהג לבתים האלה כמו שיש בתים בקו הירוק. במידה ומוצאים בעלים מאותם קרקעות אשר נבנו עליהם בתים כחוק באישור הממשלה, מפצים את בעלי הקרקעות ולא מפנים את הבתים".



    0 תגובות