בן צור עולה להתקפה מול 'מרצ': "מצייצים בטוויטר"

    איתי גדסי No Comments on בן צור עולה להתקפה מול 'מרצ': "מצייצים בטוויטר"

    ח"כ יואב בן צור תוקף את סיעת 'מרצ' ואומר: "קל לשבת בספסלי האופוזיציה כשאין לכם שום אחריות ומעורבות בהנהגת המדינה"

    ח"כ יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הצעת אי אמון שהגישה סיעת מרץ בנושא חקירות ראש הממשלה תקף ח"כ יואב בן צור את חברי הכנסת מסיעת מרץ ואמר: "בימים קשים אלו בהם מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים מבית ומחוץ, המצריכים את אחדותנו, סיעת מרצ מנסה להזכיר שהיא קיימת ובוחרת להקריב את אחדות העם על מזבח אינטרסים פוליטיים צרים".

    ח"כ בן צור מתח ביקורת חריפה על כך שנציגים מסיעת מרץ המרבים לבקר את הממשלה לאורך השנים, ביקרו משפחות מחבלים ואף הצטלמו לצד חלקות קבר של גדולי המרצחים.

    "קל לשבת בספסלי האופוזיציה כשאין לכם שום אחריות ומעורבות בהנהגת המדינה, ואתם מסתפקים בהעלאת כמה ציוצים בטוויטר מידי פעם". ח"כ בן צור אף הזכיר את הימים בהם השמאל הישראלי איתרג את ראש הממשלה המנוח אריאל שרון ז"ל, שהיה נתון לחקירות, רק משום שפינה יהודים מבתיהם. והדגיש כי חזקת החפות עומדת לכל אדם באשר הוא, ובפרט שמדובר בראש ממשלה הנבחר פעם אחר פעם וזוכה לאמון הציבור.

    ח"כ בן צור חתם את דבריו עם קריאה לאחדות בעם ישראל ואמר: "זו השעה לאחד בין כל חלקי העם, למען ביטחוננו ולמען המלחמה בטרור הרצחני המשמיד כל חלקה טובה ומאיים על עתידן של המדינות הדמוקרטיות. אני קורא לחברי, חברי הכנסת, לדחות את הצעת אי האמון ולהביע את תמיכתם בממשלה ובעומד בראשה".



    0 תגובות