ליברמן: "הפיגועים – תוצר של הסתה מתמשכת"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "הפיגועים – תוצר של הסתה מתמשכת"

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, נאם היום בטקס הנחת אבן פינה לבית המורשת לחייל הדרוזי ואמר: "חברי הכנסת הערביים – ממשיכי דרכו של המופתי אל חוסייני"

    אביגדור ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר היום בטקס הנחת אבן הפינה לבית המורשת לחייל הדרוזי: "הבית הזה, שהוקם הודות לתרומה מיוחדת של חיים סבן, יעניק המחשה מהי התרומה של העדה הדרוזית לתקומת הארץ הזו. הבית הזה ישמש פלטפורמה ללימודים של המורשת המשותפת והעתיד המשותף".

    "לצערי הרב אנו ממשיכים לשלם את מחיר הדמים הנורא. ראינו זאת לפני כשבוע וחצי בדמותם של רס"מ הָאִיל סָתָאווִי ורס"מ כָמִיל שָנָאן, שנפלו במילוי תפקידם בהגנה על בירתנו, ירושלים. מדינה שלמה כָאָבָה את לכתם מאיתנו וחיבקה לחיקה את בני המשפחות הנמצאים כאן היום. ובסוף השבוע האחרון בפיגוע רצחני נרצחו באזכריות יוסף סלמון, בתו חיה ובנו אלעד".

    "שני הפיגועים הם תוצר של הסתה מתמשכת מצד ההנהגה הפלסטינית ומצדם של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת והתנועה האיסלאמית, שהלכו לנחם משפחות מחבלים שרצחו ישראלים חפים מפשע והשתתפו בהָלְוָויוֹת ובאזכרות של רבי מרצחים, מסרבים לגנות את הפיגועים וממשיכים להסית. נעשה הכול שהאנשים האלו לעולם לא יוכלו להיבחר לכנסת. צריך לעשות הכול על מנת להפסיק את מחול השדים וההסתה הזה. אלו הם ממשיכי דרכו של המופתי אל חוסייני, ששנים רבות לפני הקמת מדינת ישראל הסית נגד יהודים".



    0 תגובות