הסלמה? 'צו מיוחד' לגיוס חיילי מילואים

    קובי פינקלר 1 Comment on הסלמה? 'צו מיוחד' לגיוס חיילי מילואים

    'צו מיוחד' הוצא לגיוס חיילי מילואים • על פי הפרסומים, חיילי מילואים יגוייסו ויתגברו את כוחות צה"ל ביהודה ושומרון • כמו כן, התפרעויות בירושלים, שיגור רקטה בדרום הארץ ומרדף אחר חשוד בבקעת הירדן

    חיילים • אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפיקוד המרכז קיבלו אישור מיוחד לגיוס שישים אנשי מילואים ב"צו מיוחד", על מנת לתגבר אבטחה סביב יישובים קטנים או מבודדים ביהודה ושומרון.

    כמו כן, הוחלט להקצות רכב לסיור בכל היישובים המאוימים כמענה אבטחתי נוסף. כזכור, אתמול דווח כי צה"ל יתגבר את הכוחות ביהודה ושומרון, זאת בכדי למנוע הסלמה ולהביא לידי רגיעה בשטח.

    עם זאת, במהלך הלילה נרשמו מספר מוקדי עימותים והתפרעויות בעיקר בירושלים.

    בנוסף, במהלך סיור שגרתי בחטמ"ר הבקעה, באיזור הג'יפטליק, בדק כוח צה"ל רכב אשר נהגו התנהל בצורה חשודה. כאשר הכוח בדק את הרכב וביקש ממנו מסמכים, זה ביקש לנסוע ולהביאם מביתו. במהלך הנסיעה שלוותה על ידי הכוח, הרכב החל להימלט עד אשר הגיע לצומת ללא מוצא, שם הנהג יצא מרכבו והחל לברוח רגלית.

    כח צה"ל ביצע נוהל מעצר חשוד ולאחר שהנהג לא עצר, נורה ברגלו, קיבל טיפול ראשוני בנקודה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הנהג טרם תוחקר.

    בדרום הארץ, שוב שוגרה רקטה לישראל. הלילה בוצע שיגור לעבר שטח פתוח סמוך לגדר המערכת במועצה האזורית אשכול. אין נפגעים ולא נגרם נזק. כוחות צה"ל סורקים במרחב. לא הופעלה אזעקת צבע אדום משום שהשיגור בוצע לעבר שטח פתוח. בתגובה, טנק של צה"ל תקף עמדה של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ציוונו לרשת את הארץ. ולהוריש אויבינו.