קריספל: "באלעד יוקם מרכז מסחרי ענק"

    עמית דניאל 1 Comment on קריספל: "באלעד יוקם מרכז מסחרי ענק"

    סגן ראש עיריית אלעד, צוריאל קריספל, אומר כי מפת העדיפויות הלאומית חשובה ותסייע לרשויות המקומיות: "דרישתו של השר דרעי צודקת" • וגם, האם הוא 'מבסוט' מהעיר אלעד?

    אלעד • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר, פורסם מכתבו של שר הפנים אריה דרעי, בו הוא קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשר האוצר, משה כחלון, לעמוד בהסכם הקואליציוני ולפעול להכנסת הרשויות המקומיות החרדיות ביתר עילית ומודיעין עילית, למפת העדיפויות הלאומית.

    סגן ראש עיריית אלעד, צוריאל קריספל, אמר כי הדרישה צודקת ונכונה. על אלעד סיפר קריספל "למרות היותנו רשות מקומית עם מצב סוציו אוקנומי נמוך, אנחנו לא נמצאים במפה הזו".

    לדבריו, מצב הגביה באלעד הוא דווקא מעולה אך הגביה היא רק 30% מהתקציב העירוני "אנחנו היום במצב של 93.5 אחוזי גביה כשרק 25-30% מתוכם נהנים מהנחות בארנונה. שום רשות לא יכולה להיבנות מגביה ארנונה אלא אם כן יש להם אזורי תעשיה ומסחר" אמר קריספל והוסיף כי העירייה קיבלה מענקי איזון שמסייעים לה רבות "מאז שדרעי נכנס הוא נתן לכל הרשויות המקומיות מענקי איזון".

    קריספל העלה כדוגמא עירייה שמרוויחה רבות בעיקר מאיזורי תעשיה ומסחר "עיריית ראשון לציון מלווה כסף למדינה כל שנה. אלעד גם אמורה להקים שטח מסחרי ענק ואני מקווה שנגיע למצב שנלווה כסף למודיעין עילית" אמר בחיוך.

    לסיום, נשאל קריספל איך הוא מרגיש בעיר מגוריו ובעשיה הציבורית ואמר: "אני לא מבסוט. מתגעגע לירושלים. אבל אני בשליחות. ראית חב"דניק ממורמר?" שאל את המגיש "אני שליח של מרן. אני לא ממורמר. אני עושה את זה בשמחה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בהצלחה לקריספל במקום אחר.
      בחור טוב אבל אנחנו מחפשים את מי שיגרום לספרדים שוב לקבל את השילטון בעיר עובד – מקצועי – ואהוב