השר ארדן: "לפני המגנומטרים – הפלסטינים ניסו לשרוף נווה צוף"

    איתי גדסי 1 Comment on השר ארדן: "לפני המגנומטרים – הפלסטינים ניסו לשרוף נווה צוף"

    השר גלעד ארדן מזכיר כי בשריפה הקשה שאירעה בנווה צוף ניסו מחבלים לשרוף את תושבי היישוב וכל זה קרה עוד טרם הצבת המגנומטרים בהר הבית

    ביתו של השדרן יואב דיליאון שנשרף בהצתה לפני מספר חודשים צילום: באדיבות המצלם
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, כתב בשעה האחרונה: "שבוע טוב חבריי היקרים, תרשו לי לרענן את זכרוננו: הפלשתינים ניסו לשרוף את היישוב נווה צוף על יושביו רק לפני כ-8 חודשים. לפני שמישהו חשב אי פעם על גלאי מתכות. עוד לפני קום המדינה העם היהודי חווה טרור ללא הפסקה, טרור שפגע בערב שבת גם בבני משפחת סלומון, ליבי כואב את כאבם ביום הזה. השנאה ותאוות הרצח של הפלשתינים נמשכת כל הזמן. רק התירוץ מתחלף".

    "אסור לנו להיגרר להסתה ולשקרים המופצים: הר הבית פתוח. כל מוסלמי יכול להיכנס אליו בחופשיות ולהתפלל. מה שעומד לנגד עיניי כשר לביטחון הפנים זו השמירה על ביטחון המתפללים והמבקרים בהר שנמצא תחת ריבונותנו. הצבא, השב"כ והמשטרה עושים כל שלאל ידם כדי להגן על כולנו. גלאי המתכות הם רק תירוץ. אסור לנו להיכנע לאיומים ולאלימות וזו הסיבה שהקבינט החליט ביום שישי על השארתם".

    "כל עוד המשטרה לא תאשר תכנית אבטחה אחרת שיכולה להבטיח את הביטחון בהר הבית- אין להסירם וכל מי שירצה להיכנס להר- יצטרך לעבור בהם" כתב השר.



    1 תגובות

    מיין תגובות