השר בנט: "קורא לתביעה לדרוש עונש מוות"

    איתי גדסי 2 Comment on השר בנט: "קורא לתביעה לדרוש עונש מוות"

    שר החינוך, נפתלי בנט, אומר כי קיימת אפשרות של עונש מוות למחבל: "אין צורך בחקיקה. רק לבקש" אמר

    השר בנט, אבי רואה, ח"כ מוטי יוגב אמש בבית המשפחה צילום: מאחורי הסרוגים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך, נפתלי בנט, אומר כי "קיימת אפשרות של עונש מוות בבתי הדין הצבאיים".

    לדברי השר: "אין צורך בחקיקה. רק לבקש. אני קורא לתביעה הצבאית לדרוש עונש מוות למחבל שרצח את משפחת סלומון".

    אמש, ביקר השר בנט בזירת הפיגוע ביישוב נווה צוף – חלמיש ואמר: "אחרי עשרות שנים של טרור, מי שאומר שהיהודים אשמים בזה שרוצחים אותם פשוט נותן לגיטימציה לטבח הבא. בשעה הקשה הזו, אני מבקש להשתתף בצער העמוק של משפחת סולומון. סיימתי כעת ביקור בחלמיש, אין מילים לתאר את גודל הזוועה".

    "אני רוצה להבהיר: מי שמעודד פיגועים, מלבה את האווירה, משלם קצבאות למשפחות מחבלים, קורא כיכרות על שם רוצחי ילדים, מסית ומשקר לגבי הכוונות של ישראל בנוגע להר הבית, קורא למאות אלפי איש לצאת להבעיר את הרחובות, הוא זה שאחראי לפיגוע הזה. מי שאומר שהיהודים אשמים בזה שרוצחים אותם פשוט נותן לגיטימציה לטבח הבא. הוא זה שמייצר את האווירה שבגינה מחליט רוצח שפל בן פחות מ-20 לשחוט יהודים בביתם בערב שבת".

    לא הקורבנות, לא ההתיישבות, ולא מנהיגי ישראל. במקום שמנהיגי הפלסטינים ירגיעו את השטח, הם מבעירים את השטח. במקום שמנהיגי הפלסטינים יכירו בזכותנו לחיות כאן בדו-קיום, הם חותרים לביטול הקיום של הישוב היהודי בארץ ישראל. בשעה קשה זו עלינו כחברה לחדול מהאשמה וההלקאה העצמית ולהתאחד נגד הטרוריסטים. טרור אפשר למגר. בכוח, במעשים, בנחישות ובעקביות. לכן נצביע בקבינט בעד כל תוכנית מבצעית למיגור הטרור ואין לי ספק שלוחמינו ידעו להתמודד עם כל אתגר ביטחוני".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חולים במצב אנושי – זו ההגדרה של צה"ל = בוגי = בוז'י = ביבי? = כוח לטרור בעמידה על טוהר הנשק מול עולם צבוע וערבים פראי דם

    2. 1

      עונש מוות לא ירתיע מחבלים, שרוצים להיות שאהידים. מה שירתיע אותם זה עונש שיתוק ידיים, במקרה של פיגוע ירי / דקירה, ושיתוק רגליים במקרה של פיגוע דריסה.
      חז"ל אומרים שאלמלא נגדוה לחנניה מישאל ועזריה הוו פלחו לצלמא (פירוש: אילו היו מייסרים ביסורים את חנניה מישאל ועזריה כדי שישתחוו לצלם, לא היו עומדים בניסיון, ורק משום שלא איימו עליהם אלא במוות הצליחו לעמוד בניסיון).