דן לנדא, חמיו של אלעד הי"ד: "הילדים עברו מאחורי המחבל מבלי שהוא שם לב"

    עמית דניאל 3 Comment on דן לנדא, חמיו של אלעד הי"ד: "הילדים עברו מאחורי המחבל מבלי שהוא שם לב"

    מחותן המשפחה, דן לנדא, שבתו הצליחה להסתיר את ילדיה ובכך להציל את חייהם, סיפר את השתלשלות האירועים ועל ההתנהגות המופלאה של נכדיו: "הם עברו בשקט מאחורי גב המחבל מבלי שישים לב" • וגם, דעתו על המגנומטרים: "צריך למצוא פתרון, אחרי כל כניעה לטרור מגיעה דרישה נוספת"

    זירת האירוע | נווה צוף צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דן לנדא, חמיו של אלעד סלומון הי"ד, סיפר למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" על תחושותיו הבוקר ועל השתלשלות האירוע כפי ששמע מביתו שהצליחה להסתיר את ילדיה.

    "היא זיהתה במהירות את העובדה שנכנס מחבל ולא אורח לשולם זוכר" אמר דן "הוא מיד פנה לבצע את זממו, הבת שלי לקחה את הילדים והעלתה אותם לקומה השניה, סגרה את האור ואת הדלת, התקשרה למשטרה וכך הצילה את החיים שלהם" אמר.

    הוא סיפר כי חלק מהילדים שהו בחלק העליון של הבית וחלק להיו בסלון בעת שהמחבל נכנס "שני הילדים הקטנים ישנו למעלה ושלושת הילדים האחרים היו למטה. הם התנהגו בצורה מופתית הקישוב לאמא שלהם ועברו מאחורי הגב של המחבל בשקט בלי שישים לב והתחבאו למעלה. היא התקשרה למוקד של המשטרה ובינתיים השכן הגיע וניטרל את המחבל" סיפר והוסיף כי לאחר האירוע בתו וילדיה נלקחו לבית אחותה באורנית והוא הגיע לשם.

    על תחושותיו, מספר: "הראש גם כואב וגם חושב. אמא שלי ז"ל היתה בתו של הגאון רבי צבי פסח פראנק זצוק"ל והיא סיפרה לי הרבה על הטבח של בני משפחה בחברון ואתה מסתכל שחוזרים על אותו השקר שיהודים רוצים את אל אקצא ומרמים ויהודים נרצחים על השקר המתועב הזה. וזה חוזר וזה לא משנה כיבוש, לא כיבוש, נכבה, לא נכבה. השקר ממשיך להכות בנו".

    "ברמה האישית חושבים על האבדן, חושבים על משפחה צעירה שיכלה לפרוח ולשגשג ונמצאת במצב קשה. חושבים על הבת שתצטרך להתמודד יום יום עם החוסר הזה. חושבים גם על איך אנחנו יכולים לתרום. יש סביבה משפחה וחברים תומכים שרוצים לעזור ולסייע".

    "כל הגורמים, גם הגורמים הרשמיים, תורמים מאד לנושא הזה. אתמול באו אנשים מעיריית אלעד, מאורנית, מנווה צוף לראות איך הם יכולים לעזור".

    לסיום כשנתבקש לתת דעתו על המגנומטרים, אמר: "צריך למצוא את הפתרון. אחרי כל כניעה לטרור, מגיעה דרישה נוספת. צריך למצוא את דרך הביניים בין להיות חכמים להיות צודקים" אמר.

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      החייל היורה בליל שבת יקבל אות הצטיינות מהרמטכ"ל שחושב שטוהר הנשק זה מה שצריך לעשות עם הערבים הרוצחים