מהתחקיר עולה: "המחבל שכב מנוטרל ואז זינק"

    קובי פינקלר 7 Comment on מהתחקיר עולה: "המחבל שכב מנוטרל ואז זינק"

    תחקיר מבצעי מעלה: המחבל צעד כ-150 מטר בתוך היישוב | בנוסף, לאחר ששכב ירוי, זינק לעבר החובשים אך נבלם על ידי כוחות הכוננות שהיו בזירה

    זירת האירוע צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שאחרי הפיגוע בחלמיש, שבו נרצחו שלושה בני משפחה בביתם, מתבררים פרטים חדשים מהתחקיר המבצעי. המחבל הפעיל את אינדיקציית ההתרעה בגדר ההיקפית של היישוב כאשר חצה אותה בטיפוס וקפיצה מעליה, וכעת נבדק מדוע לא הצליחו גורמי הביטחון לעצור אותו לפני שנכנס לבית המשפחה.

    הנרצחים בחלמיש הם בני משפחה אחת שערכו אמש ארוחת שבת ובה חגגו הולדת נכד.

    בפיגוע נרצחו יוסף סלומון בן 70, חיה סלומון בת 46, גרה ביישוב. אלעד סלומון בן 36 אב לחמישה ילדים תושב אלעד. הסבתא טובה 68 פצועה באורח בינוני.

    מפרטי האירוע עולה כי המחבל הפתיע אותם והצליח לדקור ארבעה מבני המשפחה.

    אשתו של הבן שנרצח ניצלה וגוננה על חמשת הילדים. אשת הנרצח החביאה את הילדים בחדר, ומשם התקשרה למשטרה וזעקה שיש מחבל בבית שרוצח בדקירות סכין את היושבים בסלון.

    מהתחקיר עולה עוד כי המחבל צעד ביישוב כ-150-100 מטרים (!) לאחר שהלך ברגל כשני קילומטרים מכפרו הסמוך. הוא ניצל את העובדה שהדלת לא הייתה נעולה כדי להיכנס בזמן שיושבי הבית, רובם ילדים, חגגו את הולדת הנכד.

    הנרצחים נאבקו במחבל וצעקו לעזרה, ומהירות התגובה של ע', שכן לוחם יחידת עוקץ ששמע אותם וירה במחבל באקדחו דרך החלון, מנעה טבח גדול יותר בבית. חובש שטיפל בנפגעי הפיגוע סיפר כי המחבל שכב ירוי בסמוך לקורבנותיו, ואז זינק לעבר החובשים במפתיע אך נבלם על – ידי כוחות הכוננות שהיו בנקודה.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ה' ישמור
      עמ"י חייב להתחזק בקיום המצוות. אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמיים וארץ לא שמתי. תתחזקו ותשמרו על אחים שלכם! בשביל כל עמ"י

    2. 6

      חייל מטומטם שלא חיסל אותו……..יורה כדור אחד מאקדח כנראה הוא חתול ולא חייל ביחידה מובחרת.

      1. לצערנו הרב אף חייל לא רוצה לראות את עצמו אלאור עזרייה מס' 2!!!!!!!!!!!
        צריך לחשוב לפני שכותבים כזו הצהרה……….

    3. 5

      אחלה של חייל – הצליח לנטרל מחבל בכדור אחד בלבד.
      כל הכבוד לו.