התגובות ביש"ע: "זו שעת ריבונות"

    איתי גדסי 5 Comment on התגובות ביש"ע: "זו שעת ריבונות"

    במועצות המקומיות ביהודה ושומרון מגיבים לרצח המחריד שאירע אמש ביישוב נווה צוף – חלמיש בבנימין

    השר בנט, אבי רואה, ח"כ מוטי יוגב אמש בבית המשפחה צילום: מאחורי הסרוגים
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי המועצות ביהודה ושומרון מגיבים לפיגוע בקשה שאירע אמש ביישוב נווה צוף – חלמיש שבבנימין.

    אבי רואה, ראש המועצה האזורית מטה בנימין בדברים שאמר ליד בית המשפחה בישוב נווה צוף הערב: "משפחת בנימין הגדולה ספגה בערב שבת מכה קשה. קיבלנו בכאב את הבשורה הקשה על הירצחם של יוסי סולומון וילדיו – אלעד וחיה הי"ד. אנו קוראים הערב לממשלת ישראל בקול צלול ברור- חזקו את התיישבות. אנחנו נחושים בדעתנו ובעמדתנו, על אף האבדות הקשות וקוראים לממשלה לסייע בידינו להרחיב את ההתיישבות בבנימין בפרט וביהודה ושומרון בכלל".

    "אנחנו כאן לנצח נצחים ואין לנו כל כוונה לברוח מכאן. נווה צוף הוא אחד מהיישובים בבנימין שדור ההמשך קובע בו את מקומו, מתחתן ובא לכאן לגדל את ילדיו. בשמי ובשם תושבי מועצת בנימין, אני מוסר את תנחומיי למשפחות הנרצחים. ליבנו ומחשבותינו איתכם".

    ממועצת יש"ע נמסר: "אנו מביעים את תנחומינו הכנים למשפחות ההרוגים וליישוב נווה צוף אשר עברו שבת קשה מנשוא. אנו פונים לממשלת ישראל בקריאה: לא להיכנע לטרור הפלסטיני ולפעול בצורה תקיפה נגד ההסתה ברחוב הערבי. עלינו לעמוד על זכותנו לריבונות ולביטחון בירושלים, בהר הבית וביהודה, שומרון ובקעת הירדן, לתגבר את מרכיבי הביטחון באזור ולחזק את כח חיים – הגברת הבנייה וחיזוק ההתיישבות הישראלית".

    יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, אמר בעקבות הפיגוע בנווה צוף: "בשעה קשה זאת ליבנו עם תושבי נווה צוף על האובדן הכבד. עם קבלת הבשורות הקשות ובעקבות האירוע הנורא שאירע בשבת פניתי למח"ט ולדרגי הצבא הבכירים באזורנו. בעיתות כאלה תפיסת הבטחון צריכה להשתנות ועליה לכלול שינויים בשטח הכוללים סגרים ופעולות חד משמעיות מאחורי הקלעים שימנעו מאויבנו לרצוח ולפגע. היחס לכל אבן ובקבוק תבערה מחייב יד קשה ופעולות חד משמעיות ובעיקר פעולות מנע לפני שמזימתם יוצאת לפועל".

    "מצאתי אוזן קשבת בפיקוד הצבאי ופעולות נעשו כבר במהלך השבת. הן בעומק השטח והן בתגבור כוחות בישובים ובדרכים. אני חש ויודע כי מפקדים אלה מסירים שינה מעיניהם שבועות וחודשים למען בטחוננו לאורך כל התקופה וביחוד ברגעים אלה".

    "לצד הפעילות הצבאית וגביית מחיר מרוצחינו עוזריהם ותומכיהם אני קורה לדרג המדיני לפתח ולבנות. עלינו לחסל את הטרור הן באמצעים שימנעו ממנו חמצן והן באמצעים שיוכיחו שכל ניסיון שלהם לפגוע במרקם של חיים יוצר חיים חדשים. המשוואה הזו אפשרית כעת יותר מכל זמן אחר ובפנייתי לדרג המדיני דרשתי שילחצו בכל כח על דרך זו – לא מגנומטר רצח משפחה בערב שבת אלא רוצח שפל שמטרתו הייתה להפסיק חיים ולגדוע צמיחה. תושבי יהודה ושומרון כמו תושבי מדינת ישראל כולה לא יהיו בשר תותחים אל מול רוצחים שנאחזים כל פעם בתירוץ אחר לרצוח".

    אליהו שבירו, ראש העיר אריאל אמר: "אנו משתתפים בצער המשפחה ובצער היישוב נווה צוף בשעה כה קשה זו. המחבל המתועב אשר רצח בדם קר אב ושניים מילדיו ופצע פצעים קשים את האם, הוא סמל להקצנה ולהתססה הפלסטינית ואנו מחזקים את כוחות הבטחון בלחימתם ועמידתם האיתנה אל מול מרצחים אלה".



    5 תגובות

    מיין תגובות
      1. "הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל"
        בשורות טובות

      2. "הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל"
        בשורות טובות.!!!

    1. 3

      "הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל"
      בשורות טובות!!!!!!!!!!!