מרן הראשל"צ הגר"י יוסף: "חבל שלא הרגו את המחבל"

    איתי גדסי 3 Comment on מרן הראשל"צ הגר"י יוסף: "חבל שלא הרגו את המחבל"

    מרן הראשל"צ הגר"י יוסף פתח את דרשתו בהתייחסות לפיגוע הקשה שאירע אמש ואמר: "מחבל שבא להרוג אסור שיחזור חי" ושלח תנחומים להורי השוטרים הדרוזים שנרצחו בהר הבית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, פתח את דרשתו השבועית בהתייחסות לפיגוע המחריד שאירע אמש בליל שבת בו נרצחו שלושה בני משפחה. "חבל שלא הרגו את המחבל הזה" אמר הרב והוסיף "כל ערבי מחבל שבא להרוג אסור שיחזור חי, היה צריך להרוג אותו, השנאה שיש להם" אמר הרב.

    טבח נורא בנווה צוף • שלושה נרצחו >>

    הותרו לפרסום שמות הנרצחים: יוסף, אלעד וחיה סלומון הי"ד >> 

    התגובות לפיגוע הקשה: "חסר צלם אנוש"

    "בשבוע שעבר שני שוטרים דרוזים שמרו עלינו ומסכנים נרצחו על ידי מחבלים. לפני כמה שנים היה פיגוע בבית כנסת בהר נוף והיה שם שוטר דרוזי שנהרג, מסכן. הלכתי לנחם אותם שם והם התרגשו הזכירו לי שמרן זצ"ל נפגש כמה פעמים עם השייח' טריף שלהם".

    "מכאן אני שולח ניחומים גם למשפחות השוטרים הדרוזים שנרצחו, יש להם מקום בשמים. לא הייתי שם אבל אני מתאר לעצמי שיש מקום מיוחד לחסידי אומות העולם", אמר הרב והקדיש את השיעור לעילוי נשמת הנרצחים הי"ד ולרפואת הפצועה טובה בת חיה אסתר שתחי'.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חבל מאוד שלא הרגו את המנובל ימ"ש
      ויה"ר שכח שבת קודש ינקם בו במלא

    2. 2

      אבל הם באים על דעת למווווות זה מה שהם רוצים

      1. לא כולם באים על דעת למות, יש כאלה (גם מתוך אלו שכאילו מוציאים צוואה) שמנסים לפגוע בלי למות ולוקחים הימור, לכאלה, משפט ופסק דין לכלא מהווים אות לחולשה ורפיסות, המחבל אוכל טוב ומשמין בכלא ועולה בהיררכיה של ארגוני הטירור, ההורים מקבלים הרבה כסף (גם פיצוי על הבית שיהרבו להם) והרבמה מאוד כבוד.
        אז גם אם החייל משום מה לא הרג אותו כמו שפסק הרב, לפחות שיגזרו גזר דין מוות למחבל ימח שמו ושם אביו ואמו! אין בזה שום שאלה