הראשון לציון: "הדרוזים שנרצחו בהר הבית – חסידי אומות העולם"

    אבי יעקב 1 Comment on הראשון לציון: "הדרוזים שנרצחו בהר הבית – חסידי אומות העולם"

    בנאום שנשא בכנס הרבנים של מוסדות "אריאל", הסביר הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, כי לאנשים כאלה יש מדור מיוחד בשמים. "לא הייתי שם, אבל אני מתאר לעצמי שיש מדור כזה", אמר, ומסר תנוחמים למשפחות הנרצחים הדרוזים, בשם כל רבני ישראל • הגר"א נבנצל: כל גדולי הרבנים אוסרים לעלות להר הבית • צפו בוידאו

    18:08
    18.04.24
    חדשות קול חי No Comments on פרס לטרור: באו"ם יצביעו על הכרה במדינה פלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, מכנה את השוטרים הדרוזים שנהרגו בהר הבית ביום שישי האחרון, "חסידי אומות העולם", משום שהגנו בגופם על העם היהודי.

    בנאום המרכזי שנשא במושב הפתיחה של ימי העיון לרבני ישראל מטעם "אריאל", במלון רמאדה בירושלים, סיפר הראשון לציון כי נסע לנחם את משפחות הדרוזים שבניהם השוטרים נרצחו בפיגוע בהר הבית.

    "כשהגעתי לנחם, הם סיפרו לי שמרן האבא גם הגיע לנחם דרוזים. הם כמו 'חסידי אומות העולם'. הם גם מאמינים בגלגול נשמות, כמו שכותב האריז"ל. ידוע כי מותר לעשות השכבה לאביו של גר.

    "לכן, זו ההזדמנות, כאן בכנס הרבנים, לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים, בשם כל רבני ישראל.

    "ל'חסידי אומות העולם' האלה יש מדור מיוחד בשמים לאנשים כאלה. לא הייתי שם, אבל אני מתאר לעצמי שיש מדור כזה בשמים", אמר הראשון לציון הגר"י יוסף.

    כנס הרבנים שנפתח הערב במלון רמדה בירושלים, יימשך עד יום שני. משתתפים בו רבנים מכל רחבי הארץ, ובהם רבני ערים, מושבים ושכונות, שמלבנים נושאים העומדים על הפרק. ימי העיון הנוכחיים מתקיימים תחת הכותרת "חמישים שנה לאיחוד ירושלים", ופאנלים שונים והרצאות שיתקיימו במהלך ימי העיון, יעסקו בירושלים עיר הקודש, כפי שהתווה מרכז ימי העיון, הגאון הרב דוד שפירא, רבה של שכונת בית הכרם בירושלים.

    בשיחה עם "קול חי", התייחס הגאון הרב אביגדור נבנצל, רבה של העיר העתיקה, לאיסור העלייה להר הבית בימינו, ושב להזכיר את אזהרת גדולי ישראל ומועצת הרבנות הראשית, האוסרים לעלות בימינו להר הבית. לשאלה האם "יהודים שעולים להר הבית מסכנים את העם היהודי?", השיב הרב נבנצל: "רק הקב"ה יודע, אני לא יודע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד למרן הרב יצחק יוסף. דבריו הנפלאים עושים קידוש ה' בעולם. מנחמים את האבלים הדרוזים שנלחמים את מלחמותינו. יבורך הרב בכל הברכות וימשיך בדבריו הנפלאים לחזק את עם ישראל ולהביא את המשיח במהרה בימינו. אמן
      אפרים ויזל