בפעילות הח"כ החרדי: מפעל המתכות לא ייסגר

    איתי גדסי No Comments on בפעילות הח"כ החרדי: מפעל המתכות לא ייסגר

    בהמשך לפעילות ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני למניעת סגירת מפעלים ומניעת פיטורי עובדים, בשורה חיובית נוספת מהצפון. מפעל שתולה – לא ייסגר

    וועדה בכנסת | תמונת אילוסטרציה צילום: קובי גדעון, לע"מ
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר דיונים רבים והתערבות ועדת הכספים – המפעל 'שתולה' בצפון לא ייסגר. לאחר שפנו אנשי המפעל ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בעקבות קשיים שנקלעו אליהם, קיימה ועדת הכספים שלוש דיונים בנושא כאשר יו"ר הועדה ח"כ גפני פנה למשרדי הכלכלה והאוצר על מנת שיסייעו במתן סיוע מהקרן למפעלים במצוקה כדי שמשקיע פוטנציאלי יוכל לרכוש את המפעל ולמנוע את סגירתו.

    בתום דיונים אינטנסיביים בוועדה ומחוצה לה, גייס יו"ר ועדת הכספים את תמיכתו של שר הכלכלה אלי כהן ואישורו לתת סכום של 4.5 מליון שקל מהקרן לעסקים ומפעלים במצוקה, וח"כ גפני השיג עוד סכום של 3.5 מליון שקל מההסתדרות עבור העובדים כדי לסגור הסכם שימנע פיטורי העובדים וסגירת המפעלים.

    בימים האחרונים, הנאמן של החברה מצא חברה הודית שרכשה אותם באותם תנאים עם הכסף מהקרן וכך העובדים ניצלו והמפעל שאמור היה להיסגר – ימשיך לפעול. ההסכם אושר בביהמ"ש וכשיעבור הכסף מהקרנות, הנושא ייסגר סופית.

    בעקבות הבשורה, התקשרו העובדים להודות ליו"ר ועדת הכספים על מאמציו האדירים בשנה החולפת למנוע את סגירת המפעל. גפני אמר כי "לאורך השנים מנע עם חברי הועדה סגירה של מפעלים רבים וימשיך בכך פרי הגליל כמו שתולה הם עוגן כלכלי למאות עובדים ועלינו לדאוג שלא ייסגרו מפעלים ועובדים לא יאבדו את מטה לחמם" אמר. עובדי החברה הזמינו את ח"כ גפני לביקור במפעל ואכן גפני הבטיח כי יקיים דיון של הועדה במפעל עצמו כפי שנהג בעבר במפעלים שניצלו מסגירה.



    0 תגובות