מאות נשים בכנס 'יסודות' למשפחה

    קלמן טלר No Comments on מאות נשים בכנס 'יסודות' למשפחה

    מאות נשים השתתפו בכנס הגדול של מרכז 'יסודות' בפתח תקווה • הרבנית יעל הלוי, רעיית הרב הראשי לפתח תקווה: "חיזוק המשפחה בדורנו הוא מהמשימות והאתגרים החשובים ביותר באשר הם מהווים בסיס להצלחת החברה והאומה כולה"

    הרב הראשי לפתח תקווה, הגאון הרב מיכה הלוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מ-300 נשים הגיעו לכנס נשים מטעם מרכז "יסודות" מיסודו של הרב הראשי לפ"ת, הרב מיכה הלוי שליט"א, שנערך השבוע בנושא "אשה ומשפחה". מאות המשתתפות, אימהות צעירות לצד סבתות בוגרות, נהנו מהרצאות מעניינות ומחכימות שהועברו ע"י הרב אלישע אבינר, ד"ר מיכאל אבולעפיה, הרבנית זיוה מאיר וגב' יעל זלץ. השיעורים עסקו בנושאי נישואין, חינוך הילדים, ניהול זמן ועוד, כשלצד ההרצאות המעשירות התקיים יריד מכירות מגוון וכיבוד עשיר ומפנק שהוגש לאורחות הכנס.

    מופע הסיום של האירוע, כלל תוכנית מיוחדת של בני הזוג אלרואי ודפנה אדרעי חולי שיתוק מוחין, שספרו על התמודדותם בחיים ובמשפחה וריגשו את הקהל עד דמעות.

    כנס יסודות הינו הכנס הראשון והמרכזי של מרכז 'יסודות' אותו הקים הרב הראשי לפתח תקווה, הרב מיכה הלוי שליט"א כשהמטרה המרכזית הינה חיזוק ערכי המשפחה ע"י שיעורים, סדנאות, הדרכות כלות, מתן מענה טלפוני הלכתי ורוחני ועוד. הכנס נערך בשיתוף המועצה הדתית, האגף לתרבות יהודית ועמותת כפר גנים.

    הממונה על המועצה הדתית בפתח תקווה, מר פלטיאל אייזנטל כיבד בנוכחותו את האירוע ודיבר בפתיחת הכנס על חשיבות נושא חיזוק המשפחה ועל פעלה של המועצה הדתית בתחום רישום הנישואין.

    מר משה פלדמר נאם אף הוא, וציין את ההירתמות ונכונות האגף לתרבות יהודית לארגון הכנס, מתוך הבנת חשיבות הנושא ורצון להביא את החוויה הנשית לפתח תקווה במקום לנסוע למקומות מרוחקים.

    הרב הראשי הזכיר בדבריו את תהליך הצמיחה, שלאחר נבילת הפרח יוצא הפרי, כך גם בצמיחת המשפחה, לכל שלב יש משמעות כאשר כל שלב נבנה על גבי השלב הקודם ולכן לנפילות יש משמעות חשובה בבניין לקידום וצמיחה.

    רעיית הרב הראשי לפתח תקווה, הרבנית יעל הלוי, עובדת סוציאלית ומטפלת משפחתית אמרה בדבריה: "חיזוק המשפחה בדורנו הוא מהמשימות והאתגרים החשובים ביותר באשר הם מהווים בסיס להצלחת החברה והאומה כולה. העיסוק בבניית משפחה, בניית קשר בין הורים וילדים, בין איש לאשתו הוא בבחינת עבודה שאינה נגמרת לעולם ונושאים אלו מעסיקים אותנו רבות. ההבנה שאנחנו לא לבד בהתמודדות ורבים וטובים מתמודדים עם אותן סוגיות חינוכיות ומשפחתיות מקלה עלינו את החויה ואת היכולת להתמודד איתה ולחלוק יחד הן את תחושות הקושי והן את השמחה שבהצלחה. מרכז "יסודות" מבקש לסייע בתחומים אלו, לקדם ולחזק".

    הרבנית הלוי הוסיפה כי המחשבה לקיים כנס בנושא המשפחה באזור המרכז, בפתח תקווה הייתה על מנת לאפשר לנשים ללמוד ולהתמלא במקום קרוב לבית, להקל עליהן ולהביא לפתחן שיעורים מרתקים ומחכימים לצד הנאה ואוורור." הרבנית ציינה כי "במהלך הכנת הכנס זכינו לראות הרבה ברכה שהושפעה עלינו, בראש וראשונה מבורא עולם שראינו את נוכחותו בכל צעד ושעל. וכן מארגונים וצוות מסור, שסייעו ועמלו להצלחת הכנס".



    0 תגובות