נס: בחירוף נפש הצילו המורות את התלמידים מהאוטובוס הבוער

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס: בחירוף נפש הצילו המורות את התלמידים מהאוטובוס הבוער

    המורות שהצילו את התלמידים הקטנים מהשריפה באוטובוס

    אוטובוס שרוף ביו"ש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרטים חדשים על השריפה שהתרחשה לפני שבועיים באוטובוס של תלמידי בית הספר אור לציון בכוכב יעקב, התפרסמו הבוקר ב'ישראל היום' ומלמדים על גודל הנס. שתי מורות סיכנו את חייהן והצילו עשרות ילדים בני 6-7 מלהישרף למוות. היום יעניק להם אברהם ליפשיץ, ראש החמ"ד במשרד החינוך תעודות הערכה.

    בצלאל אריאל, מנהל בית הספר מתאר סיפר: "היינו באוטובוס במהלך נסיעה לבריכה, כשלפתע עשן נכנס לחלל האוטובוס מהדופן האחורית כי המנוע עלה באש. אש גם החלה לבעור תחת המושב שלפני האחרון בצד של הדלת. המורה גפן מיכאלי היתה עם הבת שלה בת ארבע, היא שלחה אותה החוצה ונשארה לסייע לתלמידים שלא הצליחו לפתוח את חגורות הבטיחות. מדובר על תלמידים בכיתות א, ב. המורה אריאלה זמל שמעה תלמיד שישב בספסל האחורי מצד שמאל, בדיוק מעל המנוע הבוער, קורא לעזרה כי הוא לא מצליח לפתוח את החגורה. היא ניגשה אליו, פתחה את החגורה והוציאה אותו החוצה".

    אריאל ממשיך בתיאור רגעי הדרמה: "אני הלכתי לסוף האוטובוס לבדוק שכולם יצאו ואז היא יוצאת לקראתי אתו מתוך העשן, לא ראיתי אותם! מרוב שהעשן היה סמיך, ואני הייתי ליד הדלת האחורית שנמצאת אחרי שתי שורות בלבד מהסוף. אם אריאלה היתה מתעכבת אפילו כמה שניות הוא היה נחנק מהעשן".

    "המורה גפן נשארה כמעט עד אחרון הילדים, עד שאמרתי לה לצאת, והמורה אריאלה הצילה חיים תוך סיכון עצמי גבוה" סיים מנהל בית הספר את סיפור הנס והתושיה המדהים.



    0 תגובות