נמשכת פעילות למעצר שב"חים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נמשכת פעילות למעצר שב"חים

    בפעילות המתרחשת בעת האחרונה ביתר שאת כנגד שוהים בלתי חוקיים, נתפסו אתמול שני שוהים שכאלו

    השוטרים בעת בדיקת תעודות פועלים
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול נעצרו שני שוהים בלתי חוקיים בערים קריית מלאכי ואשדוד. בתום חקירתם נעצרו ובכוונת המשטרה להגיש נגדם כתבי אישום.

    משטרת ישראל ממשיכה בפעילותה כנגד עבירת הכניסה לישראל שלא כחוק, שב"ח, תוך קיום פעילות בנושא באופן תדיר. "מטרתנו העיקרית להגן על הציבור באשר הוא. הימצאות חשודים מעין אלו מהווה סיכון לציבור האזרחים מאחר ושוהים בלתי חוקיים אלו מעורבים לא אחת בעבירות פליליות הפוגעות בביטחון הציבור ורכושו, וחלקם אף מעורב בפן הפח"עי לא אחת", נמסר מהמשטרה.

    במהלך פעילות שנערכה ביממה האחרונה, נבדקו עשרות חשודים ברחבי הערים אשדוד וקריית מלאכי, בדגש למקומות בהם אלו נוהגים להימצא כגון אתרי בניה, אתרי תמ"א ועוד.

    במבצע שנערך אתמול בעיר אשדוד על ידי יחידת השיטור העירוני, במהלכו נבדקו אתרי בניה שונים ועשרות עובדים, נמצאו אלה עם אישורים כחוק. מנגד, במהלך פעילות רגלית של כוחות המשטרה ברובע ב' בעיר, הבחינו השוטרים בחשוד שעורר את חשדם וכאשר זה הבחין בהם הגביר את צעדיו במטרה לחמוק מעיניהם. החשוד כבן 28 תושב דהאריה נעצר והועבר לחקירה במשטרה שבסיומה נכלא ובכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.

    עוד במהלך יום האתמול, במהלך פעילות שוטרי הסיור בעיר קריית מלאכי הבחינו השוטרים בעובד שביקשו לבדוק את אישוריו. החשוד הציג בפני השוטרים אישורים שעוררו את חשדם של השוטרים כי אלו מזויפים. במהלך תחקורו הראשוני סיפר החשוד כי קנה את האישור תמורת אלפי שקלים. החשוד כבן 44 תושב יאטה נעצר והועבר לחקירת המשטרה שלאחריה נכלא וגם כנגדו צפויה המשטרה להגיש כתב אישום.



    0 תגובות