נתניהו מגיב: "בנו עלי עלילה והיא צוללת למצולות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מגיב: "בנו עלי עלילה והיא צוללת למצולות"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מגיב למתקפה התקשורתית נגדו: "החלטות בתוך המערכת היו שקופות וענייניות" • באשר לעסקת הצוללות המתעכבת: "יש חקירה תנו לחקירה להתבצע" • והאם קרה משהו ל"ממלכתיות שלו"?

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה שוחח אתמול עם עיתונאים והגיב למספר נושאים העומדים על סדר היום.

    באשר לחקירות המתנהלות בחודשים האחרונים, אמר: "אמרתי לכם שאני לא מעורב בצוללות וכלי השיט. עכשיו זה מתברר. יש כוכבית בעסקה – העניינים יתבהרו ואני מאמין שהעסקה תצא לפועל. הם מחכים לראות איך החקירה תיגמר. אחרי שהחקירה תיגמר זה ייחתם. יש חקירה תנו לחקירה להתבצע"

    ביחס לאישור הצוללות למצרים אמר: "זו לא החלטה של ישראל אלא של גרמניה. לא החלטתנו לאשר או לא לאשר. הבענו את עמדתנו וכל דבר אחר שמדברים בו פומבית זה חוסר אחריות. אני אחראי לביטחון ישראל. הרצון לפגוע בי עובר כל גבול ונוגע עכשיו בביטחון ישראל וזה חסר אחריות. אין פה מיליונים – הפרקליט הגיס הכיס זה מת".

    באשר למקורבו, עו"ד דוד שמרון אמר: "לא היה לי מושג לגבי מעורבות שמרון – כשייגמר אגיד את דעתי. כשיתברר מה הוא מיצג ומה הוא קיבל – חכו בואו נשמע. לגבי צ'ייני – לא יודע מה השחיתות ומה לא שחיתות בפרשת הצוללות. החלטות בתוך המערכת היו שקופות וענייניות. אני לא שופט את האנשים יש חזקת חפות. לא יודע אם ייצא או לא ייצא משהו מזה".

    "מי אמר לכם שיש שחיתות?" שאל נתניהו "תראו לי אדם אחד שהורשע. על מה אתם מדברים? שמרון יתברר כעורבא פרח. זה היה המוקד. עכשיו פילבר – בואו נראה מה יהיה עם פילבר. האמוניה – מה אתם רוצים ממני? יש מפעל שהולך להיסגר ואין לו תחליף. אלפי עובדים ילכו הביתה. אז המנכ"ל שלי ניסה למצוא פתרון. אז אומרים שיש לי קשר לג'ולס טראמפ – יודע מה הקשר? אחת לשנה יש לו קרן לטיפוח המצויינות למדעים ומתמטיקה. זה מה שהוא עושה. לגבי פילבר: אני מכיר את מומו כאיש ישר וערכי. אני יודע שהחלטות שהיינו אמורים לקבל – אף החלטה לא היטיבה עם בזק ואף אחת לא נגועה בניגוד עניינים. לאדם יש את חזקת החפות. הכל זה במטרה ליצר עננה של משהו".

    לסיום אמר: "הממלכתיות שלי לא נעלמה היא כאן והיא טובה. וההחלטות שלי ענייניות לחלוטין. העניין לא ההתקפות של ראש הממשלה על התקשורת אלא של התקשורת על ראש הממשלה. זה בהיקפים חסרי תקדים. אתם לא יכולים לרחוץ בנקיון כפיכם. נבנתה עלילה והיא צוללת למצולות".



    0 תגובות