ח"כ בן צור: "החרדים הם לא אזרחים סוג ב'"

    איתי גדסי 8 Comment on ח"כ בן צור: "החרדים הם לא אזרחים סוג ב'"

    יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ יואב בן צור בשדולה לשוויון הזדמנויות לציבור החרדי שדנה בפתרונות דיור: "שלא יספרו לנו סיפורים. רק בגלל סטיגמות חשוכות ושקריות של ראשי הרשויות המקומיות הציבור החרדי עדיין לא מקבל פתרונות דיור ראויים" • ומה הוא מצפה מכחלון וגלנט?

    ח"כים חרדים • אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך דיון של השדולה לשוויון הזדמנויות לציבור החרדי שעסקה בפתרונות דיור ובעתיד התכנון העירוני לציבור החרדי בירך ח"כ יואב בן צור את המשתתפים ואמר: "כשם שסיעת ש"ס פועלת למען רווחת כלל הציבור הישראלי כך ראוי שכלל חברי הכנסת יהיו שותפים לטיפול בעוולות המתקיימות כלפי הציבור החרדי כדוגמת סוגיית הדיור".

    ח"כ בן צור תקף ואמר כי הסיבה האמתית לחוסר ההתקדמות עם פרויקטים של דיור בר השגה לציבור החרדי נשענת על הסטיגמות החשוכות והשקריות שיש לראשי הרשויות המקומיות כלפי החרדים והטענה הכוזבת כי מדובר בציבור שיפגע באופיין של הערים.

    לדברי ח"כ בן צור: "בפועל ההפך הוא הנכון, הציבור החרדי מצמצם את רמת הפשיעה, מגדיל את המסחר העירוני וחי חיי קהילה מבלי להתערב באופיין של השכונות החילוניות כל עוד אין פגיעה בסטטוס קוו" אמר בן צור וחתם את דבריו באומרו כי הוא "מצפה מהשרים כחלון וגלנט להתערב בסוגייה ולהתוות לראשי הערים מדיניות כראוי לשלטון מרכזי". לדבריו: "לא נמשיך לשתוק ולהסכים לקבל מעמד של אזרחים סוג ב".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אבל אתם כן אזרחים סוג ב'. אפילו סוג ג'.
      כל עוד אתם לא משלמים מיסים, משתלבים בשוק העבודה, תורמים את שלושת השנים הכי יפות שלכם לצה"ל או לשירות הלאומי ובאופן כללי- כל עוד אתם מהווים נטל על החברה והכלכלה אתם ממש לא אזרחים סוג א'.

      מה לעשות- לעצלות ולדבקות באורח חיים שמרחיק אתכם מהחברה, יש מחיר חברתי!

      1. עוד לא ראיתי ילד חרדי נכנס לסופר ומנכים לו את המע"מ בגלל שהוא חרדי
        והמיליארדים שהמדינה מרוויחה מהדירות שהחרדים קונים מס רכישה ומס שבח הם נתח קטן שלא להוטים לספר לך
        אבל העיקר שהחרדים לא עובדים ! לא עובדים ? עובדים עליך ! שהם לא עובדים , ובגדול.
        ההפסד כולו שלך, אחי.

      2. לך תמכור תותים במקום אחר, יש הרבה יותר חילונים שלא הולכים לצבא מאשר חרדים, ואלה שכן הולכים:
        רובם לא משרתים בקרבי, הבנות לא עושות כלום בצבא, חלק גדול ג'ובניקים וקלבניקים, וכולם לא עושים את זה בהתנדבות!
        חייל מקבל 1200-1500 ש"ח לחודש, מקבל הכשרה מקצועית על חשבון הצבא, דיור ומחיה על חשבון הצבא, סבסוד לימודים ולינה חינם באונברסיטאות, מענק שחרור, מענקים בקניית דירה, אם הוא ממשפחה חד הורית (וזה המצב באחוזים גבוהים במגזר החילוני…) הוא מקבל שכירות בחינם והנחה בארנונה, ועוד שלל הטבות שמסתכמות במאות אלפי שקלים במשך השנים וזאת גם אם שרת בשלב ב' שירות מקוצר (כמו ליברמן) ולא עשה שום דבר מועיל בצבא,
        גם קרביים, הטייסים מתקבלים לחברות התעופה הכי טובות בעולם עם משכורות עתק, וכל חייל קרבי ניודע שזה פותח לו הרבה שערים ושלל הצעות עבודה.
        עכשיו גם דיור לא נותנים לחרדים כאן בארץ? ומי מונע זאת, אלו שבצבא עושים את כל התועבות שגורמים לאבד ח"ו את זכותינו על הארץ, כמו שכתוב ולא תקיא הארץ אתכם וכו'
        בקיצור, כמו שכתבנו בפתיחה לך תמכור תותים במקום אחר (יש רבבות אתרי טינופת שהוקמו על ידי אנשים כמוך, איך הגעת לפה בכלל?)

    2. 7

      חוצפה להשאיר כזו תגובה לפי דעתי…

      1. זה רדיו קול חי, כשמכניסים תגובה לגפני שדואג למפעיל למתכות ולא דואג לעצור את בוועדת כספים את האפליה של ילד חרדי במוכש"ר
        מול ילד נוצרי במוכש"ר, רדיו קול חי לא מפרסם את התגובה, אבל כאשר איזה חולני אנטישמי שנמצא בצד בו החמאה מרוחה בשפע (הילד שלו מקבל תקצוב יותר מפי שבעה שמונה לעומת ילד חרדי הנעשק ונגזל), את זה כן מפרסמים!
        בושה וחרפה!

      2. נכון…רדיו קול חי יש גבול ועברתם אותו

    3. 6

      עוד טיפש שחי באשליה בזכות לומדי התורה אתה חי במדינה ובזכותם אתה גם חי עלי אדמות "אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי" ומיסים החרדים משלמים יותר מכל אחד אחר שחי בסיטואציה שלכם ילד וכלב. ג- לפי נתונים רבים אחוז התעסוקה במגזר החרדי לא פחות מכם. אתה יכול לנסות ולהשתלב בתוככי הציבור ע"מ שתוכל לעשות שעורי בית כמו שצריך.