מדהים • בעקבות הידיעה באתר קול חי: שמר על קביעות הלימוד

    קלמן טלר No Comments on מדהים • בעקבות הידיעה באתר קול חי: שמר על קביעות הלימוד

    בעקבות הידיעה בה סיפר הצלם החרדי אלי קובין בוועידת 'אחוות תורה' על השגחה פרטית לה זכה כשהתעקש על לימוד התורה הקבוע שלו, סיפר גולש באתר סיפור 'השגחה פרטית' שהגיעה בעקבות הפרסום

    אילוסטרציה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השגחה פרטית מדהימה התרחשה בשעות האחרונות. ידיעה שעלתה באתר קול חי סיפרה את סיפורו של הצלם אלי קובין כפי שחשף בוועידה של ראשי כוללי 'אחוות תורה'. קובין סיפר כי בעקבות התעקשות על קביעות לימוד תורה עם חברותא תוך ויתור על עבודה שהוצעה לו, זכה לעבודה עליה קיבל שכר כפול.

    קראו עכשיו >>> צפו: הצלם דחה את העסקה אבל הרוויח כפול

    לאחר, שהידיעה עלתה ונשלחה ב'פוש' למחזיקי אפליקציית קול חי, התקבלה תגובה מרגש ומחזקת. "פשוט לא להאמין!!!!" כתב הגולש "אני משמש כמגיש עזרה ראשונה שמאבטח טיולים בת"ת ובישיבות היום התקשרו אלי כדי לסגור טיול עם רווח ממש מכובד אך פתאום נזכרתי שבשעה הזו קבעתי חברותא".

    "אני אומר לכם את האמת ההתלבטות היתה קשה מאד תוך כדי שאני מתחבט בדעותיי ושואל את עצמי על מה לוותר אני מקבל לא פחות ולא יותר מאשר עדכון מאתר קול חי על כתבה חדשה. שנכנסתי לכתבה כמעט התעלפתי מכיון שבדיוק זה היה הכתבה הנ"ל על הצלם אלי קובין שוויתר על אירוע על מנת שח"ו לא לבטל סדר לימוד באותו שניה הרגשתי השגחה פרטית עצומה והחלטתי שלא רק במקרה הזה אני לא יבטל לימוד אלא מכאן ולהבא אני לא עושה שום דבר בל"נ על חשבון לימוד תורה!!!"

    "הצלם היקר" סיים הגולש את סיפורו המרגש "זאת הזכות שלך. תודה רבה".

    גם אתם נתקלתם בהשגחה פרטית הקשורה ללימוד תורה? יש לכם סיפור מרתק על שהתרחש אתכם בעקבות התעקשות על קביעות? אתם מוזמנים לשתף אותנו ואנו נפרסם זאת בלנ"ד.



    0 תגובות