סיעור מוחות במחלקת החינוך בבני ברק

    עמית דניאל No Comments on סיעור מוחות במחלקת החינוך בבני ברק

    תלמידות 'סיעור מוחות' הציגו פרויקט קריאייטיבי מקצועי למחלקת החינוך בעיריית בני ברק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תלמידות קורס פרסום ותקשורת בבית הספר 'סיעור מוחות' הציגו פרויקט משמעותי ומקצועי עבור מחלקת החינוך של עיריית בני ברק.

    התלמידות למדו את הסוגיות, החוזקות ואתרו חולשות ובהן התמקדו בפיצוח ובהצגת פתרונות קריאייטיביים שמדגישים את היתרון של מחלקת חינוך חרדית תוך התמקדות בקייטנות בגנים ובבתי ספר ובמחלקה לנוער מתמודד.

    במסגרת הפרויקט הציגו התלמידות את המורכבות של קייטנות בתי הספר והגנים. אחד הסלוגנים הנבחרים היו "עושים בית ספר לחופש" ובנושא הנוער המתמודד הוצגו פתרונות קריאטיביים כדוגמת "תנו לו לנצח בגבולות שלו". צוות ההוראה ובראשה הגב' ש. סגל ליוו את הבנות במהלך הפרויקט. עם תום העבודות מועברות היצירות למחלקת חינוך בעיריית בני ברק ויוצגו במחלקת החינוך.

    הפרויקט הוצג באירוע בהשתתפות הרב יהונתן ספרא מנהל מחלקת חינוך והרב יעקב זכריהו אשר הפליאו את מקצועיות הפרויקט שלא היה מבייש משרד פרסום גדול.

    הרב יהונתן ספרא מנהל מחלקת חינוך אמר "כשבאתי, לא תיארתי לאיזו חוויה אני מגיע. לפעמים, לא חווים עד שלא רואים בצורה בלתי אמצעית. הפרויקט מאד מרשים, מיוחד ומרגש".

    המשתתפים ציינו כי ההגשות היו חוויה אינטלקטואלית עם הרבה עומק רוח וחשיבה אסטרטגית עם פיצוח קריאייטיבי. "סיעור מוחות לוקח את הפרויקטים למקום אמיתי ולמקום של תרומה לקהילה מה שנותן סיפוק וסטאז' מוחשי לתלמידות".



    0 תגובות